Spelarmarknaden 24/25 (drömmar & farhågor)

Fascinerad över att det kan vara så oerhört stor skillnad att spela forward och center.
Inom fotbollen är det tex vanligt att spelare spelar back ibland och mittfältare en annan dag.

Alnefelt, Bibeau. Annars har man inte hört ngt. Alnefelt var ju med på bild i Aftonbladet om spelare som kan hamna i Hv. Vet ej dock om det är ett seriöst rykte. AIK målvakten har ju Blomqvist talat bra om, men vet inte om Hv är ute efter honom. Annars helt knäpptyst och inga rykten.

Inga rykten men Bibeau, Holm, Alnefelt och Hellberg är några namn som nämnts. Arvid Holm har ryktats till Rögle innan, om det var Abbott som var sugen så är han säkert ett namn för oss också.

Väldigt intressant har lyssnat på avsnittet nu.
Jag pratade ju med några av vaktmästarna i Behrn arena och deras bestämda uppfattning var att bägge parter har en klar skuld i konflikten och att det från de berörda spelarna rörde sig om någon incident utanför ishallen med.

Dessa killar verkar ha bra källor helt klart.
Whatsup grejen och lite annat som nämns hade jag inte hört.

Oavsett vilket så kommer ju någon/några få gå.
Blir det Eriksson eller Brome/Holm?

Madhawk nämnde Dansk i deras podd.

Om det är som AD sa och en SC (Abbott) nästa vecka så kommer nog silly ta fart. Vad jag hört så har han redan jobbat på nya spelare så nyförvärv kommer nog presenteras på löpande band närmsta veckorna.

4 gillningar

Har du hört specifika namn??

Inte mer än att Abbott är klar och hyrt en lägenhet i stan sen ett par veckor tillbaka. Har inga bevis för detta mer än att jag litar på “källan”.

4 gillningar

Jag hoppas han jobbar stenhårt på Jiri Smejkal. Bra ålder och jag tror han kommer att kunna dominera i SHL.

11 gillningar

Jag hoppas han jobbar på Lias Andersson F Sandberg Oiva Keskinen Patrik Puistola och Zion Nybeck.

zion nybeck är klar för oskarshamn

1 gillning

puistola klar för örebro

Bara muntligt, bara ge han lite mer stålar så sitter vi snart i förarsätet :slight_smile:

2 gillningar

Var tänker du att Zion skulle passa in i lagbygget?

Jag drömmer verkligen om Smejkal, Laleggia och Brome. Fyfan vilken spets😍

6 gillningar

känns ändå som att laleggia och brome är rimliga värvningar, toppar man det med smejkal så står den kan jag säga.

1 gillning

Det hade varit väldigt fina förstärkningar! Hoppas vi är där och hugger :smiley:

1 gillning

Nån som sett Lias i stan i helgen?
Framtida frugan är här iallafall.

Har hon anknytning till stan (alltså föräldrar eller syskon)? Annars är det ju väldigt misstänkt…

Hon kommer från Tenhult har jag för mig

2 gillningar