Spelarmarknaden 24/25 (drömmar & farhågor)

var mer de har ju knappt hänt tidigare (nu har jag inte läst samtliga fall så lär få på nöten av någon paragrafryttare) men man har ju slått upp en dörr som inte var öppen tidigare. Fisken är långt ifrån redo för NHL, frågan är om Seattle ser hv som en bra förening att utveckla Oscar i eller inte

1 gillning

Vi stryker Ang.

Lias kan vi stryka

Vi var nog få som verkligen trodde på en återkomst. Pengar styr vilket är förståligt.

Lär bli spelare med amerikanskt eller kanadensiskt pass.

3 gillningar

2 säsonger till och med :man_shrugging:

Hershey Bears poängkung ryktas till Europa, sen nämns KHL som en trolig destination, men det verkar vara en kille som är på marknaden iaf.

Han känns intressant! Hungrig lirare med hög arbetsmoral

Absolut, har även producerat lite i NHL på dom matcher han har fått där.

Källan är förresten The HockeyNews den kanadensiska varianten så hyfsat tillförlitlig.

Säkert skitbra om man bara kollar stats men jag skulle vilja ha nån lite större forward. Likt smejkal mer. Nån som kan smälla på lite och hålla puck men ändå har sinne för mål o så

Och framförallt så har han inte spelat i Europa, men jag är rädd för att vi kommer att vara tvungen att chansa på åtminstone en av dom två platserna.

Vem vet, vi kanske sitter här i september och drömmer våta drömmar om Hanzl…

Tänkt i samma banor faktiskt :joy:

Jag drömmar fortfarande om Cameron Hughes från Coachella Valley Firebirds. Om inte blir Hughes så hoppas jag på någon annan i samma kaliber. Han drar nog till NL om inte någon NHL-lag plockar upp honom.

3 gillningar

Är ett namn som har cirkulerat i HG enligt min källa.

1 gillning

Ohhhhhh!! jag får hålla tummarna och tårna!

Ja Cameron vore ett fint tillskott.

Nån som sett Cameron spela och hur är han? Verkar göra en hel del poäng

Vilken av herrarna menar du?

Namnet som skrevs av ovanstående skribent. Cameron hughes

Hm. Capitols /Hershey har väl nu ett överskott på centrar som inte riktigt lyfter i NHL?
Tog ju in en ny möjlig 1:a / 2:a center i natt.
Och Borgy borde väl ha lite insyn/ rekommendationer?
Så inte omöjligt.