Nej tack, skulle säkert göra de bra i 3 kedja och stand in vid skador men vi behöver bättre
Jag gilla Wagner. En spelartyp som vi saknat i all grå HV-massa. Men sen vet man ju inte hur bra HV spelarna är eftersom vi tummat på fysen.
Nic Petan skulle nog kunna vara grym i SHL tror jag.
For fun, nästa värvning till herrlaget, vad är han?
- Nordamerikansk (Kanada/USA)
- Svensk
- Finländsk
- Norsk
- Dansk
- Tjeckisk
- Schweizisk
- Övrigt/Annan
Säger Tjeck och att det blir Martin Frk som tar ytterforwardsplatsen
Wagner skulle kunna lyfta vårt usla pk om vi väljer att stressa mer och ligga närmre motspelarna. Skulle gärna plocka in honom men känns som att vi behöver skeppa iväg någon annan.
Värt entrépengen bara för att se honom avlossa bössan!
Kom igen nu Abbot in med Dauphin och Hughes
Blir nog bara en av dem isåfall, båda spela center. Hughes kan spela vinge men har för mig att han spelat som center till 95% av sin karriär.
Bara jag som tycker att Abbott borde ha ett liiiiitet försprång eftersom han är kanadensare??
Hade vart gött om både Dauphin och Hughes kom för då kan vi spela Borgy som vinge samt att då får vi en ruggigt bra C sida, och skulle OFM göra en bra camp och bli kvar ja då har vi hyffsat bra ställt på C-sidan.
Synd att han försökte sparka Pilut med sin skridsko. Nej tack till Frk i HV71.
Frk får psykbryt
Daupin ska ju säkert ha 350k i månaden om ens de räcker. Även Hughes
Det kan väl inte vara några problem?
Det är högklassiga första kedje spelare värda
Bör ju finnas lite pengar över. Shore, Nättinen och Foppa kostade nog en del och där är ju pengar frigjorda
Ortio sägs ju legat på nästan 300 med
Just det ja, redan glömt bort att han fanns i laget också
Jesus vilken kapitalförstöring. Han var värd 300k i månaden under några få månader våren 2023. Men innan och efter det höll han andra slips klass.
Det är väldigt få målvakter som man vet kommer vara dominanta när man värvar dem på SHL nivå. Därför är det bättre att sprida risken genom att ha två utvecklingsbara målvakter som inte är allt för dyra. Någon av dem kommer göra det bra. För mig är det dock svårt att säga ifall det blir Dicken eller Hugo. Men att någon av dem kan klara av att vara första slips i SHL är jag säker på. Dickens säsongsavslutning lovar definitivt mer.
Tänker även, samma ålder och båda vill framåt i karriären. Lär bli ett jävla tävlande om den där förstaplatsen