Spelarmarknaden 24/25 (drömmar & farhågor)

Philip Holm har brutit sin kontrakt med Örebro efter överenskommelse enligt tidningarna. Är han något för HV tror ni eller är det bättre att om han hamnar annanstans?

1 gillning

Finns ingen plats/intresse tror jag atm

2 gillningar

Backsidan är väl full, men HV var väl ute efter honom när man gick upp, så det hade ju varit ett tänkbart scenario annars.

1 gillning

Ska vara nära Schweiz tydligen enligt aftonbladet

1 gillning

Hade ju gärna sett Holm i HV71 denna säsong. Vi är under uppbyggnad och då krävs det etablerade spelare som är med och bygger detta.
Visst vi har en bra backuppsättning men med vissa frågetecken. Hade varit bra men antagligen mycket kostsamt.

Har inte, eller har haft, Holm samma galna agent som Tedenby, Adam A och AP?

Vi ska nog inte ha någonting med spelare att göra som väljer denna agent som sin representant.

Både tror och hoppas att Abbott inte kommer att röra hans spelare ens med tång i framtiden.

9 gillningar

Jo han har samma

Brome också då eller? Är det roten till hela soppan? Har inte grävt i det så mycket.

Det enda jag hört är att det har skurit sig med tränaren men konstigt att det gör det med två spelare samtidigt.

Försökt leta, men hittar ingen lista på vilka spelare Pilko representerar. Någon som vet var man kan se det?

Vi behöver en ‘Andreas Falk’! Tycker jag, oerhört viktig. En pålitlig tredje center som kan vikariera i dom två toppformationerna vid skada, vilket innebär Borgström på kant och ofm som andra center.

1 gillning

Blir nog svårt att få fram men han har/har haft spelare som AP, Tedenby, Almqvist, Holm, Kempe, Reideborn, Pontus Åberg mfl.

Herregud!

Ingen trevlig samling namn precis.

Etiken har nog ingen stor plats i det gänget.

Vi har ju redan två Andreas Falk i Kero och OFM men jag är ok med en till.

9 gillningar

Minns ej fan hur jag gjorde men fick fram de på Eliteprospect av alla ställen då när AP soppan va i full gång…

Jag är nog ensam om att ha förhoppningar på Stakkestad.
Orsaken är att jag blev lite Allsvenskanfrälst på tiden det begav sig.
Kollade matcher och blev impad av Stakkestad.
Kanske var det bara någon sekvens jag såg där han välsignades av gudarna.
Och minnet har sedan ställt till det.
Stakke är min X-faktor.

5 gillningar

Skulle det vara sant så vore det ju en bomb utan dess like anser jag.

“Hemligt” och samtidigt har de exklusiva uttalande från klubben?
Plus att hela texten lika gärna skulle kunna vara skriven av en AI.

Noll trovärde.

2 gillningar

Du har säkert rätt. Tyvärr

Det var ju nödvändigt att dölja inlägget så alla kan se vad det handlade om :+1: Trots allt drömtråden av alla trådar även om det inte var trovärdigt.