Tillf. Ordförande Andreas Davidsson

Eriksson kanske är aktuell som SC ? I så fall ljuger han inte :wink:

Länge sedan man hörde något från honom…

Hur gick det med scouten ? Behövs väl oavsett SHL/Allsvenskan eller ?

1 gillning

Enligt podden vita gula så har dom fått av hv att de är ”nära” med någon.

1 gillning

Saxar lite kortfattat om vad TF säger i JP,
Hoppas det är OK

Vad var det för spelare ni tittade på?

– Vi har kollat på ett antal olika spelare, faktiskt. Vi har bilden ganska klar för oss vad vi vill göra med HV71, det kan jag säga. Folk kanske tror att vi sitter och rullar tummarna, men inget är heligt till nästa säsong. Vi kollar över varenda jävla position och har vänt på varenda sten. Jag har en bra bild över vad som behöver göras, säger Andreas Davidsson

Känns som han svarade mig alternativt andra som gnällt på honom. :joy:

3 gillningar

Det finns för mycket sten i HG! om vi städar ut stenarna istället för att vända på dom kanske det blir lättare att se vad som döljs där under…

6 gillningar

Måste finnas många Sten i garden, hur många stenar har de vänt hittills?

1 gillning

alla som tar orden “vända sten” i sin mun, skall sparkas. Omgående, sedan återanställas och sparkas igen, inom fem minuter. Med ersättningsskyldighet till föreningen, retroaktivt sedan första pubishåret.

18 gillningar

Är det ett krav? :joy:

2 gillningar

Hahahahahahaha… :joy:

Hela Jönköping är ju ett stenrös.

Är AD nånslags sidekick till nubben nu eller är det tvärt om? Bra att man verkar agera iaf, men det ska ju visas resultat med.

Känns jätteolustigt att vårt värvningsteam just nu består av en styrelseordförande som inte vill vara styrelseordförande och en sportchef som saknar allt vad förtroende heter.

En blind leder en blind.

3 gillningar

Fast du lät rätt nöjd med Blomqvist och den verkar dom ju rott i hamn. Får väl slänga in nån ros ibland med

1 gillning

INGET ATT HYMLA OM – Nubben & AD rullar sten i sin nya podcast.
Finns där poddar finns.

Det gör jag också när tillfälle ges. Dessa tillfällen är lätträknade jämfört med riset.

1 gillning

I de blindas rike är den enögde kung.

2 gillningar

Man kan dock vända samma sten flera gånger, så att sidan som var uppåt sist det sket sig kommer upp igen. Känns som att det är så HV jobbar.

1 gillning

Det fina med stenar är ju att dom är mineralbildningar som kan variera i storlek och form. Ju mer dom usätts för yttre påverkan desto mer erroderar dom och nya former och storlekar uppstår. - HV71 2024

Fat&happy

1 gillning