Lite besviken, inget “great group of guys”
Det är nog bortklippt, var troligtvis ett av de första svaret Freijd fick, men innan publicering tänkte han att han nog bör klippa bort det för att undvika kritik här på forumet
Betyder ju såklart att han hatar alla redan första dagen
Nä, men verkar va en härlig snubbe. Ska bli kul att se honom på isen snart.
”Excited”
Är det bara jag som tycker det är oerhört svårt att säga något överhuvudtaget från den intervjun? Han är (som många amerikaner) ganska medietränad och säger inget dumt, men det var väl egentligen inget mer än “jag är glad att vara här” sagt på ett antal olika sätt?
Att jag är positiv till honom är att man hört väldigt mycket gott om honom på flera håll.
Tänkte precis samma. Amerikanerna får mediaträningen med modersmjölken.
Såg just att Tanner valt #16. Han kommer inte prestera som Esa Keskinen, det kan jag nästan sätta mitt liv på. Ganska få toppcentrar i SHL som producerar mycket poäng. Kan han landa runt 30 poäng och +10-15 kommer han bli oerhört nyttig för vårt lag.
Jäkligt trist på sociala medier om allt tjat ang AP20 på Tanners välkomstpost. Önskar folk kunde tänka till och fokusera på att ge karln ett varmt välkomnande istället, AP20 kan man tjöta om på alla andra inlägg kan man ju tycka!
Får ett väldigt bra intryck av Tanner för övrigt, sjukt taggad på att se vad han går för!
Är det så? Väldigt tråkigt isf. Bra att du tycker till jag kan bara hålla med.
Sponge
Ja, Landar han typ 25-35 poäng så ska vi vara nöjda. Ingen poängspruta med stabil över hela banan.
Han har lirat rätt mkt i NHL och gjort det bra .
Även några produktiva säsonger i AHL.
Jag förväntar mig 35 poäng eller ngt i den stilen och ett väldigt solit tvåvägsspel.
Tanner var på Rosariet häromdagen, han la upp på Instagram. Jag skrev att det var det trevligaste caféet i Jönköping(subjektivt ) och han gillade meddelandet. Han verkar vara otroligt artig som svarar alla fans som skriver till honom!
Tack för att du delar med dig @Hvogge och välkommen in i värmen
Är Tanner nya Nubben eller haha😂
Haha Ne men ärlig och trevlig mot supportrar är han ju.
Tanner ringer till Strålman för att säga godmorgon och godnatt. Många av Nubbens sysslor som han tagit över.
Någon som snappat upp något mer om Kero och hans status?
Överansträngning / sträckning i lårmuskel har jag fått till mig.