Men vaaaa faaaaaaaan
Jaha. Räknar in långtidsskada på Borgström då, för han kan omöjligt vara så dålig som hans föregångare. Eller…?
Fan, fan, fan
Ni kan vara lugna. Jag har hört att Borgström ska ha en jäkla lungkapacitet.
Ingen har någonsin sett så bra VO2_max-värden.
Samma lungkapacitet som Vigneault.
Samma skridskoteknik som Hagos.
Samma skadebenägenhet som Ullström.
Samma slagskott som Johan Björk.
Det här kommer att bli bra!!!
Vi får sluta att sätta så höga förväntningar till våra nyförvärv, vi blir bara brsvikna.
19 är ju ett nummer för grymma centrar, haha
Joe Thornton, Steve Yzerman, Jonathan Toews, etc
Joe Sakic. Var bara tvungen att nämna honom i detta sammanhang.
David Fredriksson
Sam Vigneault
Inget att diskutera. Bränn bara numret. Fattar inte varför det ens finns kvar.
Jag tänkte att han också hade nummer 19 men orkade inte googla
Gissar att detta är Borgström?
Sades ju att han skulle ansluta senare men är ju väldigt bra att han är med från start.
Det är Tikka.
Edit: Naturligtvis Borgström, sorry.
Där är Borgy!
Hoppas att hans kropp hunnit vila/läka så det inte kommer bakslag lagom till säsongen drar igång.
Vilken intervju, Borgy är ju mediatränad!
Minskar inte hans finska brytning undan för undan under intevjun?
Efter 2 minuter låter han som en kanadensare.
som alla intevjuer “great group of guys”, men även lite mer djup och tanke. Att han värderar att vinna en teambuildings-tävling är spännande
Det ska man ju göra, kan inte tänka mig att Törna någonsin accepterade att inte komma först med kanoten i Bunn, texvis. Sånt skall vinnas, tävling inom laget är bra och måste kunna hanteras. Kul liten detalj tycker jag som säger en del bra saker om Henrik.
Sen nämner han två bra saker kring alla finnar: bra för de som spelar utanför finland första gången, men samtidigt viktigt att integrera med övriga.
Som påtalats: bra första intryck. Hoppas på stordåd inte minst på grund av hans likeability.