Tråden om #25 Mattias Karlsson

Du tänker så :wink:

Han gör en Fernholm i KHL kanske. För klena resultat så man får sparken.

Mattias Karlsson ‏@MK850415

Jag är inte klar för någon annan klubb BTW
Visa

Svara
Retweeta
Favoritmarkera
Mer 

Kolans twitter, vi kan nog vara lugna

Jag väljer att inte tro på någon utav dem, vare sig Kolan eller AB, utan fortsätter att leva i ovisshet tills någonting officiellt rapporteras.

Mattias måste opereras och väntas bli borta 4-5 månader.
Källa: expressen.se/sport/hockey/el … l-flytten/

Och vill stanna.
jnytt.se/nyhet/54007/mattias-kar … ill-stanna

Uppges vara klar…
expressen.se/sport/hockey/el … med-hv-71/

Men vi får väl vänta och se tills det dimper ner på HVs sida.

Skönt och kul att han stannar, hoppas rehaben går bra och han inte får ett mellanår pga avsakanden av sommarträningen.

Ja grattis till 1 år till med oss. Hoppas rehab går bra för innan oktober är han ju inte spelbar.

gött, ingen brådska, vi behöver han som mest under nästa slutspel.

Härligt Kolan! Vår överlägset bästa back i år, då Fantenberg gick sönder.

Fint att Kolan stannar men ändå känns det som att han hade skitit fullständigt i HV om han inte behövt operera axeln.

Jag tror Kolan är tacksam mot HV, hans karriär har höjts ett par nivåer sen han flytta till HV. Sen får man komma ihåg att han just är en frispråkig herre så de får man också tänka på. Tror dock inte backar likt Kolan gör lika många poäng i KHL som här hemma i ES.

Grattis på födelsedagen Kolan! :smiley:

Får instämma med föregående talare eller skribent :unamused: :wink:

aftonbladet.se/sportbladet/h … 7427098.ab

Kolan tycker det var rätt att Ledin lämnade

Att Aftonbladet vinklade det till att Karlsson “ville” att Ledin skulle lämna är illa. Rätt illa att du kör samma vinkling också.
Han sa, vad redan ALLA tycker. Alla Vet att det var rätt.

Om du hade läst mitt inlägg noga skrev jag bara vad artikeln vinklade det som, jag sa aldrig att jag vinklade det så också.

Läsa ditt inlägg noga? Du citerade inte. Du skrev en rad. Det går inte att misstolka vad du skrev, däremot kanske du misslyckades med att få ut vad du menade… och det är inte mitt fel :slight_smile:

Hjärnskakning på kolan, hoppas den är lindrig och att han är tillbaka snart. Han är grymt viktig, kämpa!

Missar 2 matcher till att börja med…