Tråden om #36 Anthony Camara

expressen.se/sport/hockey/s … r-sparken/

Då ligger det nog mkt sanning i ryktena som florerar, tack och hej!

Helt sjuk förlängning och sen sparken. Inte proffesionellt av båda sidor, undra va han har gjort. Inte ofta sådant här straff sker

Om han nu är avstängd o ej får spela mer lika bra kicka han nu. Inge idé att ha han kvar om så är fallet, tråkigt då vi behöver han

Camara avstängd säsongen ut enligt Expressen, och riskerar sparken (lär sparkas). Vad har egentligen hänt sedan man förlängde kontraktet?

Lika bra att kicka han direkt om nu är permanent avstängd iår ska få sparken efter säsongen

Väldigt konstigt och är väldigt nyfiken vad har han gjort? Slagits som de ryktas om på facebook? Blivit arg? Gjort en hannula?

W-the-actual-F???

Hur kan det skita sig så fort? Vem fick vattenskalle? Varför? Detta låter som AJ-nivå på saker och ting? Inte för att jag är övertygad om vår lednings ypperlighet (jag tror de är medelbra) men ingenstans har benämningen “drama queen” känts relevant kring dem… varför blir det då drama nu, kan man undra?

Jag har ingen aning om vad som har hänt, men något ganska allvarligt måste det vara. Men jag skrev redan i höstas om Camaras dåliga attityd på träningar och vi har väl alla sett hans dåliga engagemang och lojhet under matcherna under 2020. Jag är inte förvånad om det blir så att han till slut får sparken, men, men…nog är det i så fall ett gigantiskt misslyckande för Johan Hult som inte har haft förmågan att läsa av detta innan han förlängde.

Jag gillar inte facebook, sanningshalten ligger lägre än hos min gamla arbetskamrat “elgiganten” som inte hade ett rätt… men, om det nu är något sådant så gillar jag att man tar tag i det, plockar bort problemet, avslutar ordentligt.

Inte det minsta förvånad. Var mer förvånad över förlängningen än denna situation. Han kommer sparkas.

Samtidigt måste man ju jobba med en spelare som har problem, man kanske hade positiv utveckling ett tag, det är ändå människor vi pratar om, arbetsgivaransvar, allt det där.

Jag kan inte hacka på någon som försöker hjälpa till, dock finns det ju gränser, och det verkar som en sådan gräns överskridits.

hv71.se/article/vcljak7eq-3 … ony-camara
HV71 sparkar Camara!

Ett enormt misslyckande av Johan Hult!
Du har ju informerat oss på forumet i månader om beteendet på träning m.m.
Det rimmade väldigt illa med förlängning på 2 år.

Hmmm. Brutit mot värdegrunden. Jag är inte krishanterare, men varför inte gå ut med vad det handlar om, för att direkt kväsa skiten och sedan kunna gå vidare?

Ja nu öppnar ju Hult o co dörren för 1 miljon olika scenarier alternativa sanningar och diverse rykten.

Absolut ska man jobba med spelare som har problem, men ändå…att förlänga kontraktet med två år för att en månad senare bryta är ju huvudlöst. För detta var inte så jäkla svårt att förutse, tyvärr.

Men, den viktigaste frågan, vad gör detta för värdet av:

tradera.com/item/252702/389 … m-category

:wink:

Håller med helt Zico, Hult lovordade denna “publikfavorit” hur kunde det bli så fel?

En chansvärvning som inte föll väl ut på det sociala planet verkar det som.

Känns som att det handlar om hans heta temperament resulterat till att han gjort något dumt alt droger. Tror inte att han satt på Åkermans fru :slight_smile:

Oerhört tråkigt för Camara var en spelare som jag diggade oerhört mycket när han spelade på topp.
Efter avstängningen så kände man inte igen honom.
Kan de vara så att han fått reprimander och därefter lackat ur?

För inte kan man ha valt att förlänga för några veckor sedan om man har sett detta tidigare?
Camara hade varit nyttig i slutspelet men ingen är större än laget!