borken är känd för att vara sen
välkommen tillbaka
borken är känd för att vara sen
välkommen tillbaka
Har inte så bra koll på vad som hände mellan Rögle och Oskar, kan nån förklara lite vad som hände där
Det tar vi inte publikt.
Oj, är de så illa
Sök bakåt i rögles forum så hittar du svaret
Vi sprider inte den typen av rykten här.
Förstår nu i efterhand när jag läst det, men svårt för mig att veta innan att det skulle gälla en sån här sak.
Han är tillbaka mot Leksand
Fint!
Helt sjukt vad den här killen är bra! Hoppas han leder våran första line med bravur framöver nu!
Sitter gött på 3års kontrakt med ju
Vad har jag missat? Så bra har han väl inte presterat? Man ser att det finns skills, men vek i närkamper och känns väldigt ojämn???
Ja skillen finns absolut där men som du säger så är Oskar tyvärr väldigt svar i det fysiska spelet samt att han blandar och ger rejält vad gäller avslut. Han visar stundtals upp sin briljans, med fina passningar och distinkta avslut, för att matchen efter se ut som 11 åring i sina avslut (mjäkigt). Kan Kris B dock få jobba med han lite och få resultat så kan det bli riktigt vasst men Oskar måste bli jämnare och mer skitig i sitt spel.
Det sistnämnda du säger stämmer, men precis som du också skrev så finns det skills och framförallt potential.
Jag tror och hoppas att han tar chansen nu när han får den att vara med i en ledande kedja!
Verkar finnas fin kemi mellan Shore, Lenc och OSL.
Ligger på samma poäng som AP20 efter lika många spelade matcher 13p på 17 matcher. Just saying.
Den här åldrades väldigt väl än sålänge! Nu släpper det!
oj oj oj. Han har ju hittat en helt annan nivå nu. Känns som han tänker hockey snabbare än alla andra på banan så det ser lätt ut.
Helt klart fanns det i han hela tiden men nu får han ut det med.
Satan vad Montén misshandlade denna gudabenådade spelare. Han fick spela i andrakedjan med Tikka och Tedenby…
Helt enig!
Han var bra fram till hjärnskakningen, tar ett rag att hämta sig oavsett tränare. Är trots allt en hjärnskada.