Absolut en match mot div1 motstånd och inte shl igår men att Joona skulle vara slö på skridskorna kan vi slå ner. Som jag sa tidigare i tråden.
Varför har han namnet på ryggen mindre än en dvärg
Tänkte på det när jag såg highlights från förra matchen. Bra fråga!
Antar att det har att göra med att han anslöt senare än övriga/efter att tröjorna var färdiga. Tanner har säkerligen liknande microbokstäver. Kan dock tycka att man borde kunnat fixa det ändå men ah, det är ju försäsong även för materialarna.
Gillar vad jag ser av Joona!
Joona verkar sprida bra stämning och inställning runt sig enligt senaste videon på IG
Ja så är det verkligen! Jag va på förmiddagsträningen och kan bara instämma. Sen ser han riktigt vass ut också! Det är nog den spelaren som imponerat mest hittills
Tänkte precis gå in och skriva samma sak som redan uppmärksammats här ovan. Joona verkar verkligen vara en härlig karaktär, som dessutom inte verkar ha något emot att varken snacka med domare eller i omklädningsrum. Känns välbehövlig i gruppen och känns väldigt lovande på många sätt.
Han känns mer och mer som en spelare som kan vara assisterande kapten.
Trodde han var kapten på Gotland för han var alltid framme först och jiddra med domaren. Kanske bara pratglad
Han blev väl alltid utvisad??
Där fick jag feeling för honom som någon typ av kapten.
går ju inte o lita på mrmadhawk vad han säger han har ju alltid fel och har noll koll
Sa jag att jag höll med eller inte höll med?
Jag sa att jag absolut inte höll med honom när han sa att Joona skulle bli en flopp. Då jag är rätt säker på att jag sett mer av honom än Svensson.
Och vem fick vända än så länge i att ha fel? Jo Svensson.
var inte riktat mot dig eller nått. Var sarkastiskt menat mot alla som tycker svensson är skit för man anklagade han att inte kunna nått när han var osäker Kero. är ju ingen hemlighet att han inte är respekterad av hv fans
Ändå ödmjukt att han erkänner att han hade helt fel. Det får man ändå ge honom.
Jag har inga problem med respekten för Svensson. Han är precis som många här: hockeytokig. Jag håller honom högre än Roos, Wennersprächt, alla på JP, etc.
Vad gäller hans flippfloppande om Joona så tycker jag det är mänskligt. Sån är jag om alla
Jag gillar vad han ser hos Joona. Jag hoppas det faller väl ut. Killen har bästa hockey-utseendet av alla i laget, med råge. (för alla vet ju att useende är direkt proportionerligt mot insats och utfall )
bara om vi hade lyckats locka över Cameron hughes också. så hade vi två riktigt fin fin hockeyface i formationen och bilda kedjan luoto-hughes-borgis haha