Inga trivselkilon på den grabben.
37 år idag, grattis! ![]()
Äsch, knäck till den vid behov, sy vid behov, sedan på med visir. Inte spelar man väl med näsan heller? ![]()
Har aldrig förstått varför hockeyspelare tycker att ansiktet är en nästan helt oviktig del att skydda.
Inte jag heller, varför inte bara köra heltäckande visir på samtliga? Slipper ögonskador pga klubbor också.
Underbart att de lägger upp allt i 4k så man kan se den fina sminkningen ![]()
Go gubbe är min bedömning. Skickar bra signaler. Lugnande.
En intervju som bådar gott. Avslappnad, professionell, engagerad, ödmjuk, humoristisk och med en skön passning, med glimten i ögat, åt Stakkestad.
Och så längtade han efter de bästa fansen!
Har varit positiv till värvningen av Strålman hela tiden, ett superproffs, en ledare och en bra kille dessutom fortfarande en duglig hockeyspelare.
Det här kommer att bli bra!
Ska erkänna att jag inte har varit helt övertygad. Svårt att ställa om till stor rink. Kanske ännu svårare efter många år på liten. Men jag får hemskt gärna ha HELT FEL!
Jag har också mina tvivel, det har jag. Av alla orsaker som redan nämnts, samt att övriga hockeysverige inte ser detta som en särskilt imponerande värvning… till skillnad från flertalet andra stora NHL-namn som kommit till SHL-klubbar. Jag tenderar att lyssna mer på andras “expertis” än min egen, då min inte existerar.
Så med det sagt. Jag gillar vad jag ser och hör. Jag hoppas Strålman tystar kritiker av alla slag. Det vore kanonbra. Att han så hårt poängterar att han gillar (vår) publik är säkerligen både ett “mutande” och “inställsamt” beteende, men det skiter jag i. Jag gillar vad jag hör. Jag hoppas på succee och att Anton får de adekvata hyllningarna som sig bör, från läktarplats.
Skönt att höra att spelarna verkar få vara med bestämma lite spelsätt mm sånt är viktigt så de känner sig delaktiga.
Jag är skeptisk till Strålman men gillar det jag hör och kan känns ju som en jäkligt skön snubbe!
En tanke. Tänk om hockeygudarna stakat ut Nubbens och Strålmans vägar för att de äntligen ska mötas nu. Det var det här som var meant to be. Det är det här som alltid varit slutdestinationen. Att få mötas upp i HV och vinna guld.
Troligt. Nä. Men tänk. Tänk om det skulle vara så. Fan. Jag tror på ödet och hockeygudar åtminstone fram till första träningsmatchen.
Hahaha du är så jävla härlig alltså. Ja, vi kan väl alltid hoppas. Som kommentatorn sa under SAIK-matchen: ”I Jönköping tror man på mirakel”.
Ja, och ett sådant blev de ju också ![]()
Fy fan. Wfter denna intervju könner man sig lugn. Eller ja mer lugn. Vilken pondus och vilken ledare han vevrkar vara ändå. Jag tror att när strålman pratar då lyssnar resten av gruppen. Han liksom utstrålar de.![]()
Känns bra.
Dessutom har han redan sagt mer om hur tränarna arbetar med laget än någon annan HV-spelare sedan Davidssons dagar.
Ja. Han talar klarspråk. Älsksr det! Övertygad om att han inte håller käft om laget går knackigt. Eller om han är missnöjd med nåt. Precis vad Hv behöver tror jag. Han o Andre kommer leda detta laget…