7 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Lagbygget 25/26
Jag gillar vad jag sett av Rindell. Han gör en del spektakulärt usla pass och misstag i egen zon, men även de har minskat i frekvens. Jag tror det har en del med självförtroendet att göra. Sen att göra en indianare, det syns så jävla tydligt och bjuder in till att folk börjar gapa. Men att som vissa andra backar, vara lagom kassa i 60 minuter, det ser inte folk. Så han får nog oförtjänt mycket skit.
Oxå: leksingar.
Bra ålder och lagom bra för att kunna stanna länge i klubben.
Med lite flyt har man en högerfattad back för andra eller tredje backpar i uppåt tio år till.
Snälla förläng Hult. Axel är KUNG!
Tillsammans med Sandström Idag då ![]()
Så jävla kul att se den urkritiserade Rindell göra det så bra hos oss. Man märker verkligen vad ett bra mående och glädje gör hos en spelare.
Dra åt pipsvängen, knäckebröd!
Axel och Fransson > Hansson och Borgman. Säkerligen några 100k papp som skiljer med.
Japp, mycket mer bang for the buck. Borgman har visat lite iallafall, men han är ju skadad hela tiden. Hansson är osynlig eller vek.
In med Brännström och Pilut istället för borgman, Hansson.
Whops, ot.
Den back man trodde skulle vara mest ojämn, med flest och störst dalar, har visat sig vara kanske våran mest stabila back (nåja). Största utropstecknet bortsett från Fransson!
Går mot poängrekord i shl. Rindell, sett till förväntningar, är nog årets utropstecken.
Förläng. Betala bra!!!
Gillar också hur han alltid har ett lätt leende och sprider glädje och peppar medspelarna. Trodde han mer skulle vara en individualist som bara gjorde sin grej, men han är en riktig lagspelare, och i takt med att det har gått bättre har det kommit fram mer och mer. Säsongens värvning.
Fina Rindell! Så fint att höra att han trivs. Jag personligen hoppas verkligen på en förlängning!
Samma här. Axel har vuxit ut till en av mina absoluta favoriter. Riktigt go kille verkar han vara också.
Likt för mig. Helt klart en favorit, och en av de som överraskat mest positivt i år enligt mig om man ser till förväntningar!
Förläng!
Förlänger man inte med Axel är det hål i huvudet. Även om vi får in Pilut.
FÖÖÖÖRRRLLÄÄÄÄNG
Siiiiiiiiuuuuuuuu
Häääärligt Axel!!!
Förläng för fan, så jävla go comeback från hans år i leksand
Rindells leende på frågan - “Hur känns det att ligga på säker mark?” Säger allt… förläng!