Tråden om #61 Axel Rindell

Det jag svarar på är att du skrev att hans alternativ till HA var att spela i Finland.

1 gillning

I och för sig, men jag tycker ändå att Rindell med potentiellt 5+ år som del av en framtida stomme väger över.

1 gillning

39 pinnar landar han på till slut. Herregud vilken flipp. Given förlängning om vi håller oss kvar.

24 gillningar

Sett över säsongen årets fullträff! En spelare som faktiskt blir bättre i HV, sådan växer inte på träd. Oavsett sjukt kul för Axel! Hoppas han får skicka Leksand till HA nu också!

13 gillningar

Utöver att han har gjort det bra poängmässigt så verkar han vara en jävla hundragubbe att ha med att göra. Verkar vara en bra lagkamrat som är mån om alla!

25 gillningar

“nu ska jag bevisa att de hade fel” tämligen övertänd. Onödigt! Fel spelare också, Rindell är viktig.

1 gillning

Vilken jävla resa du gjort denna säsong! Skit i matchstraffet, du har motbevisat varenda jävla tvivlare där ute!

Förläng!!!

7 gillningar

Tror ni han blir avstängd?

Vore sjukt hårt dömt isåfall. Däremot bör man definitivt ge rövhatten i Leksand tidigt sommarlov..

7 gillningar

Modospelaren fick ju 2 matcher avstängning förra året för en liknande situation, så 1 match lär det nog bli..

Jag tror att lotterinämnden ger lika långa avstängningar för båda matchstraffen. Så det blir rättvist eller nåt.

Studion inne på att Johansson är större tapp för Leksand än Rindell för oss. Håller ni med?

2 gillningar

Leksands egentligen skickligaste back, ja jag håller med. Leksand har inga skickliga backar i övrigt.

1 gillning

Båda anmälda.

2 gillningar

Skulle inte förvåna mig ett skit om Rindell blir avstängd 2-3 matcher och Johansson kommer undan.

Lotterinämnden har lyckats tidigare.

1 gillning

Rindell ligger pyrt till…Måns Carlsson gjorde nästan en identisk crosschecking på AP förra kvalet och fick 2 matcher om jag inte missminner mig

Johanssons tackling anser jag är fulare.

3 gillningar

Håller med. Skulle bli förvånad om Rindell får fler matcher än Johansson.

1 gillning

Experterna höll ju med att Johansson var värre. De som räddar ”Johansson” från bli riktig uthängd för fult spel är att d

Tror Rindell får 1 match, Johanssons tackling är riktigt ful, ser ut som han går in för att träffa Ang i huvudet, skulle inte bli förvånad om Johansson får 2-3 matcher.

4 gillningar