Cliffhanger.
Tror och hoppas på samma. Att Ang inte skadade sig ordentligt ska vi vara väldigt glada över.
Den inte är hård. Hade den vart hårdare hade Ang troligtvis vart borta från rästen av säsongen. Hans är fulare men tror båda får max 1-2 matcher
Men jag hoppas han döms för den träffar huvudet, delvis blindside och på en ej puckförande spelare
Man har ju dömt sånt ganska hårt tidigare men då på puckförande spelare, nu är Ang långt ifrån puckförande så den uppsåten tycker jag verkligen man ska bedöma också…
När borde Disiplinnämnden komma mer ett uttalande angående båda, idag antar jag?
Brukar väl komma nu runt lunchtid ![]()
Tar det så lång tid att köra spin the wheel? Hade ju kunnat vara deras första uppgift på morgonen.
De är ju sovmorgon vettu
Då får vi hoppas HV vinner med 4-1 så han spelar premiären nästa säsong
Ingen är förvånad att båda fick samma. Enkelt för dem att göra så.
Jag vinner hellre 4-0 och låter Axel få vila premiären ![]()
Först och främst måste man förlänga med Axel. Blir inte förvånad om man låter det rinna ur sanden.
Jag tror absolut man förlänger mad Axel, så länge hans löneanspråk inte skenar. Vi tappar eventuellt Frallan, och då finns det plats för honom. Ett alternativ skulle vara återkomst för Laleggia som inte blir kvar i DIF. Men han lär inte heller sakna anbud.
Dock verkar Axel trivas väldigt bra i Jönnet (precis som Laleggia verkar ha gjort) så chansen bör vara god att han kritar på en förlängning.
Förläng snälla, är så trött på att vi förlänger med spelare som inte presterat på hela säsongen och skeppar iväg dom som faktiskt levererat
Viktigt att förlänga med rindell!
Avstängd i premiären nästa år ju tyvärr…
ingen fara, LaLeggia quarterbackar PPt då.
Äh, premiärer har vi förlorat förr.


