Tråden om #67 Oliwer Kaski

Bara trettio? :wink:

1 gillning

Uppdatering från Kaski. Han har ramlat på en träning bara. Förhoppningsvis klar till Färjestad!

2 gillningar

Känns som han kommer bli viktig i pp

3 gillningar

En fundering. Har kaski varit så jövla bra i pp? Menar bara att jag hade gärna sett strålman fortsätta där. Tycker han sett oväntat bra ut I pp.
Synd att flytta på honom.
Den som var riktigt bra förra säsongen var ju Lallegia. Kaski var väl sådär ändå.

Som någon skrev i en annan tråd, behåll Strålman i första PP. Sätt Kaski på blå i andra och låt Nardella stå till höger typ där Tedenby stod sist, Nardella har både bättre skott och spelsinne än Teden. Då får vi hot överallt även från andra PP.

4 gillningar

Jag tycker vi ska köra på Kaski och Nardella i första PP.

2 gillningar

Han har ju ett enorm slagskott det är det vi behöver han kommer panga in ett par st i pp

2 gillningar

Ser hellre de byter Teden mot Kaski i 2a.

Är Kaski med på Lördag?

Nej.

Någon insyn i om det här är något som kan dra ut mycket på tiden? Han behövs verkligen på isen.

Börjar bli oroväckande med kaski. Dåligt att hv inte kommunicerar ut vad läget är med honom. Vill ha prognos! Fan vad han behövs.

Han är väl dag till dag efter att ha ramlat på träning och skadat sig. Spontant är det nog en skada vid revbenen tippar jag på och han har väl varit skadad där innan så han slog väl upp den igen

Kaski hänger inte med till Norrland.

Hur illa är det egentligen? Då vet man alltså att han inte kan vara tillbaka på minst en vecka, då är det väl troligt att det blir ännu längre?

Känns inte som någon ‘‘dag till dag’’ skada direkt. Dåligt kommunicerat isåfall tycker jag…

3 gillningar

Kaski behövs pronto. Otroligt tyst om honom. Någon som vet skadeläget?

Uselt kommunicerat eller så är det något allvarligt och han undersöks fortfarande.

1 gillning

Jahopp. Låg skrällvarning på den….

Tur vi har ett brett bra lag så vi inte är så skadekänsliga…

2 gillningar