Tråden om #67 Oliwer Kaski

Jo tack där fick jag mitt svar iaf​:man_facepalming::man_facepalming::smiling_face_with_tear:

Jävla k** allt som kan gå fel går fel

1 gillning

:cry: orkar inte ens bli besviken… känns hopplöst.

Nytt podavsnitt med Kaski!!

1 gillning

Är det någon som sitter på information gällande kaskis skada? Ryktas om att han blir borta länge. Enbart spekulationer eller ligger det fakta bakom påståendena?

Förmodligen sanna eftersom vi rycker i Honka:(

1 gillning

Tycker att de borde gå ut med det isf.

1 gillning

Kanske nån spaning från träningarna…?

2 gillningar

Gissar på att de ryktena skapas i och med att intresset för Honka läckt ut.

1 gillning

Men ryktet om att Kaski missar hela säsongen kom ju flera dagar innan Honka dyk upp.

2 gillningar

Det visste jag inte, hänger aldrig på Twitter :slightly_smiling_face:

Vad står det om Kaski i JP?

Var det inte typ bara en snubbe som sa det i matchtråden utan källor och sen försvann likt Batman ?

Nubben som reggat konton och försöker styra samtalet in på annat än hur många som ska få sparken och hur snabbt.

Eftersom det inte fungerade har han nu grävt en fallgrop utanför arenan och hängt en påse finska pinnar + en karhu light ovanför.
Han tror självklart att fällan kommer fungera eftersom den fungerar på han själv (han har blivit småhungrig och trillat ner fem gånger när han försökt ta de finska pinnarna, Montén är svintrött på att gå dit med stegen).

2 gillningar

:laughing::laughing::laughing:

Han tar steg varje dag och ökar i träningen och hoppas vara tillbaka snart :blush:

1 gillning

Klar mot Timrå!

Gött! Hoppas på smaski från kaski.

Hoppas inte på några underverk.

Man ska nog ta det där med en nypa salt då han var långt ifrån hundra förra säsongen. Första matchen så åkte han väl på ett brutet revben och därefter aldrig riktigt återhämtade sig.