Tråden om #77 Herman Hansson

Kan ju också skriva i tråden för de du verkligen kritiserar. Känns sådär att hacka på en av de få som visar lite vilja även om jag fattar vad du menar. Inte hans fel att han blev värvad och får speltid.

Tycker ändå att med tanke på lön och roll så gör han det bra.

Sen hurvida vi ska ha sådanna spelare alls och hur många är en annan diskussion.

2 gillningar

Herman gör det bra i ett bottenlag i en 4:e kedja. Han är inte bra punkt.

Han är iaf en av få som gör det bra…

1 gillning

Herman gör så gott han kan. Ingen skugga skall falla över honom. Sedan kan man naturligtvis diskutera om det han bidrar med är tillräckligt nyttigt för att motivera en förlängning. Men det är inte hans ansvar. Inte heller hans fel, om svaret är nej, på den frågan.

3 gillningar

Varför är det en bild på en saab återförsäljare i Herman Hansson tråden?

1 gillning

Herman verkar vara en jäkla go och fin kille men rent krasst måste han väl vara den mest överflödige av alla spelare som just nu sitter på kontrakt??

3 gillningar

Nybro kanske? Han har mer hockey i sig som han måste vilja få ut tänker jag. Bättre att ta ett steg ner.

1 gillning

Det märks att Herman njuter av att spela i en HV. Men vill vi ha en spelande supportrar så finns det ett gäng som kan göra Hermans jobb bättre. Tänker på x antal juniorer som finns i föreningen.

6 gillningar

Löser du ett 3års kontrakt med klausul “inga fysiska krav” så tar jag på mig skridskorna igen.

3 gillningar

Jag trodde du syftade på oss här, reggade forummedlemmar…

1 gillning

Det e nog ändå mer tveksamt :laughing:

:rofl: