Förläng.
Lehtinen hade 8? Skott på sig var av ingen var en farlig chans. Även någon av våra J-18 målvakter hade tagit dem. Så dra inte för stora växlar av den nollan.
Fast poängen var väl snarare att det ansågs rätt att byta ut målvakten i det läget. Vilket i vart fall jag höll med om.
Okej, jag kanske misstolkade inlägget.
Japp mellan 7/2-19/2 ör det uppehåll. Enda undantagen är att FHC-Lökars spelar 10:e.
Ett målvaktsbyte påverkar ju dessutom laget. Det används väl lika mycket som ”reset” av matchen för hela laget som för att man tror att ersättaren kommer att göra det markant bättre.
Tjänstefel är väl något man kan dömas för..?
Kanske svårt att se att en hockeytränare skulle bli det
Skönt!
Helt sjukt när man ser det såhär, unnar Dichow all framgång! Samtidigt som jag känner stor oro över Lassi…
Jag gillar Dichow skarpt! Måtte det hålla i sig och att genombrottet är här! ![]()
Det funkar inte alltid i alla lag. Känns som att HVs defensiv passar Dichow mer. Känns också som att han slänger sig efter fler puckar än Lehtinen.
Ser gärna Dichow och Glifford som HVs framtida målvaktspar.
FYI
Dichow magsjuk, spelar inte idag
WO
Nej, det fick inte hända.. hade drömt om vinst idag, gå upp på samma poäng som Leksand och få dem att svettas ut sina sista ören på banken och deras kollaps skulle vara ett faktum ![]()
Jaha.
Där stack oddset på HV poäng till maxtaket.
Känns ändå på något sätt inte så hemskt som det låter. Lassi får en till chans att visa vad han går för och bevisa att det finns kvalitet, givetvis hade jag hellre sett Dicken i kassen men kan även innebära att vi blir av med #30 om han inte presterar.
Det finns ingen kvalité i den här målvakten öht.
Är du i rätt tråd?
Fyllboda idag?