Tråden om #80 Frederik Dichow

Jag vet inte om denna varit uppe. Men Dichow är överlägsen i ligan tillsammans med Lasse Johansson. Räddar 1.3 mål per match relativt till förväntat utfall.

5 gillningar

Den/ de som satte honom i en städskrubb borde få sparken.

3 gillningar

FBK-matchen höjer dock siffrorna rejält.

Kosta va det kosta vill. Dicken måste förlänga.

1 gillning

Lägg på ett “s” på förlänga så får den meningen en helt annan betydelse.

5 gillningar

Du vill ha en längre dick eller tolkar jag dig fel nu?? :wink:

1 gillning

Visserligen, men den räknas väl ändå…

Stackars Dicken. Skickar styrkekramar, blombud, nio flak Tuborg och en resa till Oktoberfest i Munchen. Han får verkligen noll hjälp framför målet.

10 gillningar

Jag skickar med en out-klausul till SHL, HA eller Hockeyettan som gäller så länge Blomman är kvar.

3 gillningar

Hade jag varit Dicken hade jag gjort som en viss Ray Emery nu. Dvs gått fram till blomman och säg enkelt: jag kommer inte spela en till matchjävel för dig.

1 gillning

Han vill nog inte in i städskrubben igen som förra året nu när han äntligen blivit förstavalet och står inför ett genombrott.

Eller patrick roy, när han gick fram till tremblay och gjorde klart att han inte spelar en match till för canadiens

1 gillning

Motte du inte drabbats av hjärnskakning

Kämpa Dicken! :heart:

Såg tyvärr ut som hjärnskakning :frowning:

1 gillning

Vi ska nog inte räkna med Dicken resten av veckan.

1 gillning

Någon update på dicken?

De han som åkt till sjukhus med ambulans.

EDIT: Han ska varit ganska klar i skallen & kunnat prata och varit uppmärksam var han är och vad som skett.

Men haft otroligt ont i huvudet.

13 gillningar

Då lär han vara borta ett tag :frowning:

Han var totalt groggy när de ledde ut honom. Det där var en kraftig hjärnskakning. Kommer vara borta ett bra tag tyvärr :flushed_face::cry:

2 gillningar