upp med glifford eller tillbaka med alnefelt på dirren
Sjukt vi ska behöva skada våra egna och dessutom den bäste. Var det Hansson som sa att vi är vår största fiende.
Ser ju hellre Lehtinen än Hugo i kassen.
Krya Frederik!
Jag hoppas verkligen inte att Frederik åkt på något allvarligt. Han är en personlig favorit, både hos mig och min Rögle-sympatiserande sambo, som jag önskar allt väl. Jag är inte främmande för att bidra till något “krya på dig-paket” om det visar sig vara illa med vår superdansk.
Hittills av de som framkommit till mig är en bekräftad hjärnskakning och sjukhusbesök för checka av nacken.
Tack för info. Denna pjäs behöver bli frisk pronto. MVP såhär långt.
Fuck me. MVB skall det naturligtvis vara ![]()
Gud bevare oss nu är det verkligen kört. Krya på dig fina Dichow.
Var är Gliffen?
Ja, detta är ju raka motsatsen mot vårt vinnarmantra: “Dicken står”, ty nu är han troligen sängliggande.
På onsdagsmorgonen gav HV:s kommunikationschef Johan Freijd en statusuppdatering om Frederik Dichow.
*”*Han fick åka hem till Jönköping i natt efter undersökning och mår efter omständigheterna bra”, skriver Freijd i ett meddelande till JP.
Har du någon uppdatering ang vår käre dansk herr Gottschalk?
Skiter i om han är på benen tills nästa match, han behöver vila.
Tänker mer bara om han är så pass pigg som han verkar vara enligt doktor Kalman ![]()
Japp, det jag hör är att det är en hjärnskakning men inte en såpass allvarlig att de är långtifrån spel (som de ibland kan va) så nog det ”bästa” utfallet iallafall ![]()
Fortfarande ur spel…. Nån som vet läget?
Inte mer än att jag mötte honom på Coop igår och han såg inte så pigg ut. Men det kan ju vara för vad som helst
Ja jag vet ![]()
Dichow ska gå på is idag. Känna sig för lite.
Man blir trött av att inte få träna på is med laget…
Han får ha is i magen istället
Eller i groggen…
Enligt JP fick han 10 skott på sig och gick sedan av isen. Blir nog längre än vad man trott detta…