Tråden om Andreas Johansson

Lägg till ödmjuk på den där listan.

Nu är det ju i slutändan resultaten som räknas. Men sett till inledningen av säsongen är AJ den tränare jag gillat bäst sedan Pelle Mårts dagar. Faktiskt.

ja, han är minst lika bra som uffe D, eller hur lejacques? :wink:

kul att vi tycker lika för en ggns skull :exclamation:

Haha. UD… Hua!

Tummen upp för det!

Det som Wikegård tar upp i hur han agerar i situationer är det bara stämma in i.

Det jag är mest imponerad över är att han har fått HV att se ut som och agera som ett lag igen. Respekt.

play.shl.se/video/10330726/

Är det yin och yang som möts i presskonferensen?

Andreas ser ur som Åke Svanstedt på hemsidan :slight_smile:

Jag var inte emot att AJ kom hit i början, men är ändå positivt överraskad hur han visat sig som ledare och inspiratör.

jnytt.se/da-far-han-aka-och- … annanstans

Får väldigt bra känsla när jag ser honom, precis min typ som jag vill ha som tränare. Trodde jag inte riktigt innan, förmodligen beroende på att man tänkte honom som fbkare…

Väldigt intressant, synd på den malplacerade snubben som intervjuar.

Just kollat på senaste HVTV och jag får så bra vibbar när Andreas pratar som jag kanske aldrig fått någon gång av en tränare förut. Känns verkligen som att han är bra, pratar om rätt saker och han har härlig vilja och inställning. Bra att han nämner PP, han har helt rätt om det med. Men upp till bevis nu!

Fantastiskt de är att se AJ på senaste pkn i Växjö… när han pratar om tacklingen på Brithén och slår sin tomma Pet flaska mot låret samtidigt som ögonen är helt svarta… Snacka om att killen har temperament.han försöker liksom hålla sig lugn. Men de går bara inte. Helt underbart.

Trodde aldrig jag skulle säga dessa orden om denna kille… men faan va jag älskar Andreas Johansson…

Intressant podcast av Wikegård med AJ, pratar om hur rekryteringen gick till och bland annat om Kevin Fiala och diverse annat. Finns att lyssna på acast.

Får inte länken att fungera. Nån som har nåt tips?

Vilken länk? Menar du casten med Wikegård?
Gå till www.acast.com och sök på wikegård.
Verkar bara funka i Internet Explorer för mig dock eftersom dom har osäkert material på en säker sida (https). Får en fråga om jag vill visa det i IE men inte i Chrome.

Funkar om du söker i Itunes

Kör genom min telefon… funkar tyvärr inte att öppna länken. Kör ju Android så funkar inte i iTunes heller. Jaja får testa med datorn.

jag lyssnade via min Android telefon med acast appen.

Rätt av Andreas att sätta ned foten, det såg riktigt bedrövligt mellan åt igår mot Färjestad. Vart var passionen liksom…!?
AJ håller på bli en favorit hos mig, med hans hårda men ändå ödmjuka och ärliga svar. Tycker han gör klockrena analyser efter varje match. Han har växt i mina ögon sen dag ett som huvudtränare och tror banne mig han klarar av att få truppen på rätt väg igen. Attityd och pondus har han i överflöd och det är dags att truppen tar sitt ansvar att anamma samma.
Även om några spelare saknas så ska inte attityden försvinna, punkt. Passion och 100% är den enda rätta vägen för att nå till AJ:s måtto som ledare: Spelaren ska uppnå sin fulla potential.
Upp till spelarna nu…

Klapp på ryggen AJ!

wikegård vänder och vrider på AJ:

wikegard.blogg.tv4.se/page/157/

sitter å lyssnar nu… 5 min in

… mkt bra skit asså! … 18 min nu… Kevin