Tråden om: Forna HV71-spelare och tränare!

Rahm-effekten :crazy_face:

Rahms framgångar som tränare kan jämföras med en Rahm-träff. Eller kanske tvärtom…

2 gillningar

Och Niklas Rahm blir assisterande till Sam Hallam under Beijer Hockeygames!!!

Ja de gör en grym avslutning på säsongen. Även om det inte lossnade för dem i SHL så lyfte de ändå ofta upp spelet. Hade varit viktiga i kvalet och tycker att de borde gett mer valuta för pengarna än Bødker och Vigenault…

Han passar som assisterande men inte som huvudtränare. Sen finns det väll också en anledning varför tränare misslyckas i hv, har kanske inte tränaren i sig utan mentalitet och atmosfären i klubben

Lias skänker oss en tanke i dessa svåra tider!

14 gillningar

Skönt med en tanke från spelaren som övergav oss mitt under säsongen.

Ja hur vågar han bli trejdad…

3 gillningar

Ja just fan, så var det ju. Fel av moi.

1 gillning

Fint att se. Lias är en 100-gubbe!

2 gillningar

Hallå! Imorgon lördag är det företagscup i Nittorps ishall. Gislavedsföretaget Junic ställer upp med ett par forna HV71-spelare: Ove och Martin Thörnberg. :grinning:
Deras matcher går 10.20, 12.00 och 14.00 plus ev slutspel. Om någon får lust att komma ner så vänta er ingen bländade hockey i den här turneringen även om det säkert är en och annan tidigare A-lagspelare från olika nivåer.
Men kan ju va kul att se dem på isen ihop.
Se nittorpsik.se

1 gillning

Räknar in Remstam på isen…

2 gillningar

.

Bra HV-dag även i Nittorp där Thörnberg blev matchavgörande med två kassar i finalsegern med Junic. Ove tyvärr magsjuk.
Själv fick jag med mig ett par signade t-shirts från tröjhissningen. :ok_hand:

2 gillningar

Svår felpost.

Nu hamnade du i fel tråd :wink:

1 gillning

Japp! Fattar inte vad jag håller på med. Chockad över resultatet antagligen! Hahaha!

1 gillning

Hade Kevin Stenlund varit en realistisk värvning tills nästa år? (om man är kvar). Sitter å kollar videos från 16/17, hade ju vart kul och ha tillbaka honom… Samt Lias

2 gillningar

tror båda är hyffsat realistiska värvningar till nästa år om vi mot förmodan är kvar i SHL

1 gillning

Filmen när Lias står på en amerikansk bar och brölar ut HV-låten kan vara det vackraste man sett på länge

9 gillningar

Vart kan man se den?