Tråden om: Forna HV71-spelare och tränare!

Med tanke på de omdömen som finns att läsa om Tikka, bland annat på detta forum, så tror jag det är omöjligt att hitta någon som tar en stor del, kanske en liten del? Typ en femtedel?

1 gillning

Kanske ska vi börja skriva upp Tikka istället? :slight_smile:

Fasen om vi tappar tikka då är vi rökta :smiley:

2 gillningar

Zion och LHC!

du är sen på bollen :wink:
Scrolla upp.

1 gillning

Önerud på plats igår. Han sa till grabben att han gärna hade spelat.

4 gillningar

Ruskigt ful “tackling” av Zion Nybeck igår. Tala om blindside! Avstängd 4 matcher plus 7 080 kr i böter. Välförtjänt!

Lance Wards son fick stryck inatt av JVM backen Axel Hurtig.

Han fnissade säkert gott idag, “mina gubbar”…

2 gillningar

patrick-bateman-looking-at-the-letter-15l17z02vqarsnh0
Nubben när han ser ett flerårskontrakt.

5 gillningar

Strålmans ungar har äntligen fått sommarlov och Anton ser ut att hamna i Tibro IK. https://hockeysverige.se/shl/anton-stralman-pa-vag-mot-comeback-i-hockeytvaan/

11 gillningar

Inte säkraste källan förvisso, MEN den bekräftar att intresse finns och vi kan väl hoppas på något bra. Så länge Borgman kan bidra med fysiskt spel och rörligare än nuvarande defensiva så ser jag de som uppgradering alla dagar i veckan.

1 gillning

Nu har inte jag plus men jag undrar verkligen när den kontakten med HV skedde.

Han har inte haft kontakt med HV71 öht. Däremot har han pratat med Fredrik Forsberg och några andra spelare som är kvar sedan förra året. Han brukar kolla HVs matcher och är förundrad över att laget hittar sätt att förlora matcher.

1 gillning

Inte bara vi på forumet som är det då :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

Just det är ju intressant ur sin aspekt. I ABs läge eller vem som helst som är ny Att man känner till detta som ett av ingångsvärdena. Hur arbetar man bort det? Vart början man? Ska man ihärdig arbeta med att implementera en spelidé eller fokus på att stärka gruppen mentalt.

Det går väl hand i hand lite. En grundtrygghet ger om möjligt den trygghet att kunna hantera och stänga matcher.

Det är OT. Jag tycker bara att idrottspsykologi är intressant.

Erik Brännström ska tydligen vara uppe på waivers igen. Hade varit en gedigen ersättare till Engsund. :sweat_smile: Canucks Place Erik Brännström On Waivers

6 gillningar

Märkligt. Tycker han har bidragit positivt och spelade till och med PP ett tag. Men han är ojämn och Canucks har väl kanske något större förvärv på gång som de vill kunna pressa in under lönetaket.

1 gillning