”Tjena, Fredrik Stillman tf GM i HV71.
Jag har tillfälligt denna rollen innan jag återgår till min roll som ass tränare. Vi vill göra såhär och såhär framöver och du är en stor del i vår plan för framtiden som vi bygger tillsammans här i HV71”.
Hade jag vetat om den jävla klausulen hade jag skrikit som en idiot från början. Abbott visar sig vara det största jävla misstaget vi gjort.
Den såg man inte komma så sent som igår. Fy fan.
oklart med dagens intervju o Abbot är nervös och därmed inte kan förklara vad exakt han ska göra i Carolina eller han skäms lite för att tog första bästa erbjudande o stack från de sjunkande skeppet
För min del så kan Chris tömma sin lägenhet och flytta över för sitt ”drömjobb” omedelbart. Ser inte varför han ska vara med och utse sin efterträdare… Gör inte samma misstag med att vänta. In med en ersättare omgående som får en tidig chans att sätta sin egna prägel på kommande trupp. Oavsett om det blir SHL/HA.
O ändå lyckas du skriva dagens bästa inlägg. Sätter precis ord på mina känslor… satt o funderade på vad jag kände, från stunden jag såg flashen vid ett rödljus…
Men det var precis så här det har känts efter det, sögs ned i ett svart hål, gick in i väggen, apati, känslolöshet varvat med ilska och hopplöshet…