Tråden om HC Anton Blomqvist

Just nu finns det väl bara en. Lindbom är väl den enda med hjärta nog att försöka.

3 gillningar

Ett fatalt misslyckande !

Engsund inne på varenda mål, Tikka med så mycket minus spelas om och om igen …

1 gillning

Nej. Han har fått sina chanser. Tar man in honom skriver HV nog in sig i historieböckerna som den största pajasföreningen någonsin. Inte för att Linbom är SÅ dålig, utan för att någon gång får man sluta hålla på som tonåringar som gör slut och blir tillsammans varje halvår.

Tar man in Linbom igen kan man lika gärna döpa om sig till Fjortis 71.

4 gillningar

I en vanlig föreningen så hade Blomman varit borta för längesen!
Men HV71 sparkar inte en tränare till oavsett om man sätter sin elitverksamhet på spel!

3 gillningar

Ja men vafan. Vem annars är realistisk?

Bra jobbat Anton. Du har lyckats med konsstycket att sätta de sämsta spelsystemetet i SHL historia,

Tikka, Teden och t ex Hansson är inga bra SHL spelare dock har du lyckats göra dessa episkt dåliga. Detta är helt och hållet ditt ansvar att du har lyckats med att få så många spelare att se såhär fruktansvärt dåliga ut. Vad tror du de ska göra när du sätter hockeyspelare i ett system som är så förbannat dåligt. Många skyller på spelarna, tror mer att hur det ser att det är systemet som du Anton satt upp som är problemet. Inte lätt att följa en karta till målet när kartan är inkomplett för den person som ritat den är helt inkompetent

3 gillningar

Detta är nattsvart, fast mörkare. Mer åt vantablack.

Matchningen och laguttagningen är ju direkt skadlig för föreningen.

Förlängningen med denna individ är en gåta.

1 gillning

”Massa klubbar” som ville ha Blomman… Ring upp dessa ”klubbar” och erbjud tjänsterna på nytt.

Fan. Vilken jävla shit-show. Är heligt förbannad på mig själv att jag köpte hans eviga ordbajsande. Jag avgår.

15 gillningar

Hörde att Buträsk IF var intresserade, div 4

1 gillning

Lär ju inte vara SHL klubbar!

Bra agent troligen, sprida lite rykten och lika bra på att snacka som sin klient.

Lyckades ju lura upp Liljander på läktaren i alla fall och fixa fram en förlängning till 2028! Bra jobbat av agenten.

1 gillning

Ja det är floskler och klichéer som med uteblivna resultat blir patetiska. Det låter alltid så bra och eftertänksamt utåt sett. I mina ögon är det solklart; våran ledning, som inte har så väldigt stor bakgrund inom hockeyn föll pladask för det fina pratet om ditten o datten.

Gick in för att skriva något liknande.

Undrar vad som teoretiskt hade krävts för att han ska få gå?

Anton lär så bra på att prata så han t om Lyckades snacka till sig en förlängning trots att han hade kommande år kvar. Detta trots att Björn jobbar mycket med underliggande statistik!
Fattar ni vad bra AB är på att snacka!
Skulle bli årets säljare i vilket företag som helst!

2 gillningar

Anton tycker vi gör ett tappert försök i 3e. Nästa match skall han ingjuta hopp i gruppen.
Ny approach

2 gillningar

Hockeyns Bagdad Bob.

1 gillning

Han såg också saker som blivit bättre som de tränat på… göra mål var tydligen ingen av dem…

2 gillningar

Tror Blommans kunder skulle vara rätt missnöjda. Bolaget skulle gå i konken med Blomman som säljare…

1 gillning

Tillbaks med Montén

1 gillning

Nu har jag ju inte hört intervjun idag men berätta…

Hur arg va han? :heart_eyes:

5 gillningar