Tråden om HC Anton Blomqvist

När drar han ifrån vår klubb?

2028 när vi precis missat kvalet till HA?

Säg inte att det blir Dalen vi åker mot, dessutom?

On topic: Nej men, det är dags nu. Förlängningen var ett misstag, men att inte sparka AB vore ett ännu större. En kompromiss är att peta ner honom till AC, den rollen han faktiskt skulle vara i, innan detta glömdes bort helt. I vilket fall får man hitta en annan HC, det här håller inte, och har inte gjort det sen omgång 1 i september.

In blomman we trust :heart_hands:

Jag ger upp, har backat blomman hela säsongen. Men detta håller inte, vi behöver få in en ny coach.

4 gillningar

Stor humor😂

2 gillningar

Han är ju sämsta tränaren som någonsin har varit i HV…

1 gillning

Då kommer du få längta ett tag….

Jag vet, tyvärr

Anton har fått mig likgiltig till HV71 !
Han och Hv kan klara sig utan mig i Allsvenskan!
Ledningen har bevisat att vi fans inte är större än deras egna prestige genom att inte skicka honom.

1 gillning

Bänkar han inte Sjöholm nu så är han ju sämre än vad jag trodde!
En sån back som sätter sig själv och andra i skiten ska inte spela SHL!

Han bidrar med lite tacklingar men sen då!?
Det är bara det och det ska man fan inte ta en till SHL! Bara i Hv det sker!

3 gillningar

Är väl snart dags att förlänga kontraktet igen!

1 gillning

Kliv av nu så har vi en chans till mirakel.

1 gillning

Miracle on ice 2

Eftersom klubbledningen verkar totalt handlingsförlamad och ingrodd med sitt mantra ”vi kommer inte att sparka någon mer HC”. Min förhoppning är att Blomkvist med sin kända uppriktighet och moral självmant lämnar sin tjänst efter en vettig deal med HV. Det kan aldrig blir sämre än det är för närvarande och vår enda synliga chans att vinna ett kval.

HV71 är hans enda väg att vara i SHL en kort stund! En säsong att få skina i SHL familjen! Den tiden slänger han inte bort!
Nästa säsong är det Allsvensk mediabevakning!

Skina???

1 gillning

I TV rutan!

Måste bara ge en stor eloge till Anton i dagens presskonferens till hur proffsigt han uppträder och med dom lyck önskningar han kommer med till Bulan och Luleå för fortsättningen av säsongen

snyggt att kunna göra det i det läge han befinner sig i med den press han har på sig

Kul vi är bra på nåt.