Tråden om HC Anton Blomqvist

Philip Törmänen?

Han fortsätter inte i Oskarshamn.

Yes, hört det med.

HV71-Where the sparken gives.

I den här takten med att sparka folk blir det inte många kvar.

Me Like.

Hoppas fortfarande att vi också sparkar JD. Klart svagaste kortet nu alla kategorier förutom Tedenby.

1 gillning

Blomman i strutsabacken!

2 gillningar

Måste vara kallblodig i detta väder

?
Vad är temperaturen? Max 25 grader tänker jag? Då är det väl lämpligt att klä sig ordentligt om man inte tränar? Jag menar, det är ju inte varmt direkt.

1 gillning

Max 25 i rätt vinkel. Gick med hunden runt Rocksjön precis. Där var det då ingen sommarvärme, knappt ens vår.

1 gillning

Jo, det är varmt, det är tidigt i maj och 25+ grader. Du måste vara ganska kallblodig själv. hahaha. Men visst, alla är olika. själv kan man gå med shorts u tisha å det är fortfarande varmt

Vill vill sannerligen inte ha en förkyld Anton Blomqvist.

Roligt för övrigt att det blir en diskussion om att HV:s nye tränare ska ha på sig långbyxor eller inte - nyhetstörsta eller vad?

7 gillningar

Nä, det är svenskar som har vansinnet i sig. Ingen annan i hela världen tycker det är varmt. Bara vi som springer nakna så fort solen tittar fram.

4 gillningar

Vad menar du?
Det är för fan Maj. Då är de shorts och kortärmat alldeles oavsett.

6 gillningar

Gillar grabben.

Äsch, han värmer ju upp. Avslutar med bastu och ”isbad” i Rocksjön :blush:

1 gillning

Oooooroväckande att Nubben slår sig för bröstet och säger att Blomman är hans val av tränare…

Varningsklockorna ringer.

3 gillningar

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om: Forna HV71-spelare och tränare!

Intervju med AB i JP. Kan någon vänlig skäl delge hela intervju.

Sägs egentligen inte jättemycket nytt:
:small_blue_diamond: Fått en bra bild av verksamheten, hur det varit och vart vi ska framåt.
:small_blue_diamond:Potential i gruppen, tycker det finns mer att få ut av detta gänget än vad de fick förra säsongen.
:small_blue_diamond: Bra diskussioner med Chris om laget och saker runt om. De vet vad de vill ha in och Blomman har lämnat det till Chris.
:small_blue_diamond: “Melin sköter träningen på ett jäkligt bra sätt”, också nöjd över vad spelarna visar upp i träningsvilja.
:small_blue_diamond:Bra motstånd på försäsongen
:small_blue_diamond: Gillar promenader vid vätterstranden

5 gillningar

Om det är något vi vet så är det att Nubben är bra på att snacka, så vet inte om jag skulle lita så mycket på det där?

Absolut. Han gillar att framhäva sig själv. Gör det dock inte mindre oroväckande.

1 gillning

AB är väl förfan samma tränare oavsett om de är nubben eller abbot eller vem som helst som tagit in honom ???

9 gillningar

Ja. Men eftersom ingen här inne jobbar professionellt som sportchef eller i en position att kunna bedöma tränare, så litar jag mer på ABs förmågor ju mindre Kent hade med anställandet att göra. Om kent går åt vänster, så kommer jag gå åt höger, till döden.

Vill du hävda att ditt hockeyöga är bättre än så, det är upp till dig.

6 gillningar