Tråden om HC Anton Blomqvist

Du har tyvärr för höga tankar om de styrande i HV71.

De lyckades göra ett dåligt kontrakt ännu sämre och är väldigt stolta över detta dessutom. Hela högen är fullständigt tondöva och helt inkompetenta.

4 gillningar

Håller med dig fullt ut!

Det vi ser hv prestera på isen är ett resultat av inkompetens som börjar i styrelsen/ledningen ända ned till vår head coach.

När AP sa efter game 7 i våras att det behövdes en förändring… den kom. Se vad det blev utav den. Det är klart som korvspad att är det obalans i en förening och när spelarna märker inkompetensen hos coacherna och även uppåt till ledning och styrelse de påverkas. Här har ledningen och styrelsen och AB yttersta ansvaret för hur det ser ut på isen.

Jag tror det pågår mer bakom kulisserna än vad vi här på detta underbara forum kan ana oss.

Jag förstår inte de som försvarar AB…

2 gillningar

Är nog snarare tvärtom att de inte gällde i allsvenskan. Nu har man säkrat upp han hänger med ner i allsvenskan men med SHL lön.

All makt till vår pastor Blomqvist

2 gillningar

Skämtar du? shl lön fast än vi åker ned? Vilket munläder den människan besitter. Pastor blomqvist, tänker direkt på knutby när ja hör det :joy:

Vad vet du om hans lön?
Har du bevis på att den blir densamma?

Skulle inte förvåna mig om de är sant men troligen inte. Kanske inskriven bonus om man går upp. Men att man skrivit kontrakt som även gälle i allsvenskan är ju officiellt.

Nu måste Anton nollställa och plocka fram en spelidé som håller för krig! Vi ska fan vinna detta oavsett motstånd! Vi måste spela det spel vi har gjort mot topplagen. Vi måste våga vinna vilket vi gjort mot dem medans livrädda att torska mot botten.

2 gillningar

Precis. Det är verkligen genomskådat hans snack och de tunnelseende i ledningen köper det rakt av

Tycker han ska trycka på pp spelet och förmågan att vända matcher. För det om något har vi varit bra på när vi bestämt oss.

Spelar ingen roll hur vi vinner, bara vi vinner…
Play fucking dirty!!

Nu kör vi Boys!!:yellow_heart::white_heart::blue_heart:

Nick är du Blomman? Våran enda chans är att motståndet är sämre.

Det var väl mot just MoDo han myntade uttrycket? I en kvartsfinalserie de förlorade…

Nu skulle vi vara positiva… :wink:

Nä, sist jag kollade heter jag Niklas Karlsson.

Mycket möjligt… Låt oss då hoppas att motståndet är sämre.

2 gillningar

Förknippa inte en bra låt med detta dåliga lag …

Det är ju helt obegripligt att AB får fortsätta. Inget har funkat vi hamnar sist vad får ledningen att tro att AB helt plötsligt hittar nycklarna.
Om saker inte funkar måste man ju göra allt i sin makt för att få det att funka.
Helt obegripligt dom förstör HV.
Är så förbannad.

4 gillningar

Det är ett helt gäng som är inne för att under cover köa klubben i botten, de får betalt från annat håll. :grin:

När HV71 spelar i HA får Anton börja om från noll igen. Nya spelare och nytt spelsystem som ska implementeras. Han ska även vinna spelarnas förtroende igen. Lär väl ta minst 52 omgångar även nästa år. Frågan är om vi får se ett fungerande 5 mot 5 efter 104 omgångar.

3 gillningar

Brynäs agerade när vi åkte ut och vilken skillnad det blev på dem.
Vad gör vi? Stånga oss blodiga i väggen och ser på när vi åker ut SHL!
Galenskap från styrelsen! Vissa ska inte ha makt!

2 gillningar

Jag har svängt helt och hållet i frågan rörande AB’s vara eller icke vara.
HAN SKA BORT OMGÅENDE!

19 gillningar

Välkommen i klubben. Det insåg jag redan i oktober.

3 gillningar