Blir det skidskotester och discanalyser innan kvalet drar igång?
Ironiskt nog krävdes 71 poäng för slutspel…men vi är inte i närheten av att nå upp till en nivå där vi kan se oss i spegeln utan att rygga tillbaka…
Den (rättmätiga) frustration vi ser här på forumet är också ytterligare en av anledningarna till att ett bra ledarskap tidigare bör plocka bort de som hamnar för mycket i hetluften. Utöver de rent sportsliga resultaten så tycker jag det är direkt oansvarigt att inte värna om sina anställdas välmående.
Och det finns enligt min erfarenhet inget gott som kommer ur att försöka rida ut stormen. Jag tror alltså man kan orsaka mer skada på AB:s välmående och privatliv genom att inte plocka bort honom vid ett mer rimligare tidsfönster.
Man saknar ord. Men det är väl av mindre betydelse, när den som utgör det största problemet är fridlyst…
Ligans sämsta coach. Alla kategorier.
Anna-Lena sa att vi ska ha tålamod så blir det bra.
Avgå. Varenda en.
Vilka fullständigt bedrövliga människor det är som tar beslut i denna föreningen.
Vid årsmötet ska alla. Då menar jag alla. Bort!
+1 på det.
Något man borde gjort redan efter säsongen 20/21. Hur man kunnat komma undan med att inte göra det sen dess är makalöst.
Då kan man förutsätta att du kommer på årsmötet och gör din röst hörd!?
Det är absolut tanken!
Lämna bättre förslag så lovar jag att åka ner och rösta.
Jag sitter inte i Valberedningen. Jag är heller inte ens nära att komma från närområdet. Jag tycker det är jäkligt viktigt med ens stark lokal förankring och en möjlighet att kunna närvara och lägga mycket tid på sitt uppdrag. Jag har dock varit rätt slarvig med att vara med och rösta innan, det får jag erkänna.
Fast vem som helst får väl lämna förslag på styrelseposter? Jag kan vara riktigt mkt ute och cykla, lika mkt som att vi klivit över på OT.
Ja. Naturligtvis får alla medlemmar göra det. Ett problem när man bor långt borta är att man inte känner folk ifrån orten.
Slut OT.
Hela föreningen är ju fyllt med inavel.
Värre än Greenbow, Alabama.
Är det ingen annan som stör sig på när Anton vid ett flertal tillfällen pratar om att ”-Här har Hv bra juniorer på gång” osv. Han är väl också en del av föreningen? Säg Vi för fan
Där håller jag med dig. Jag studsade faktiskt till rejält när han uttryckte sig så. Men…han och HV71 kanske inte är “vi” så länge till.
Nah. Det är ju bara ett mer konkret sätt att uttrycka sig och ett sätt att få med varumärket i eventuella citat. Det har jag inget problem med.
Man kan ju hoppas.
Men ändå lånar vi ju bara ut dom…
Hört något relevant?
Kanske bara är blomman enhällig pastor med all makt?