Tråden om HC Anton Blomqvist

Blir ju torsk och ha. Så ett pet år där vi harvar i sämsta serien. HV kommer dö, tyvärr.

Hockeyn dog precis i jkpg.

Pizza.Kval.Anton

4 gillningar

Ungefär som om HV spelat sudden i sju perioder och Blomman MÅSTE fylla på…

Löjligt. Du kan ta pizzan sen.

9 gillningar

Ja, efter damernas Färjestad-Leksand kunde HC käkat pizza men här, nä.

1 gillning

Jag hade nog bränt 2000 kcal om jag stod på bänken också :rofl:

Helt otroligt oprofessionellt

2 gillningar

Precis. Pajas

1 gillning

Hans Allan-brallan attityd gör att det ryker en och annan säkring både när man är i arenan och i soffan. Ridå…

3 gillningar

Bakis pizza! Med den PP uppställningen så kan jag inte se att det bara va vatten i hans flaska!

Vem fan står och äter pizza i direktsändning så jävla löjligt

3 gillningar

Haha att störa sig på Anton har verkligen nptt en ny nivå… :rofl::rofl::rofl:

2 gillningar

Rätt löjligt att störa sig på det ocskå

2 gillningar

Man behöver inte agera som att man kutat ett maraton och måste ha i sig kolhydrater efter en 60min match. Ta din intervju och ät sen din jävla pizza.

4 gillningar

Bra jobbat Anton. Sämsta coachen i HVs historia. Randy edmonds inklusive.

5 gillningar

Kanske småsint att man stör sig. Men vi har precis förlorat första matchen i en kvalserie och då står vår tränare i direktsändning och käkar pizza och småflinar. Verkar överlag ganska obrydd och säger att han är nöjd.

Det sänder faktiskt ganska dåliga signaler gentemot alla oss som älskar Hv och inte känner oss obrydda inför vad som håller på att hända.

8 gillningar

kan tänka mig att det är smått genomtänkt. utstrålar ett visst lugnt / självsäkerhet utåt. är nog viktigare att det utstrålas än något annat just nu oavsett. är inte helt dokumenterat relt psykologiskt :slight_smile:

Det är ju tur att han är lite skickligare / kyligare än detta forumet. Hade forumet stått där hade Hugo fått sig en rejäl känga, vilket inte hade varit supersmart i ett kval, kanske.

tycker folk överlag ger sig på Anton för lite vad som. Hade rönnberg gjort något likande han det knappast varit en grej. Det är lite löjligt faktiskt.

2 gillningar

Det skulle jag inte säga, jag avskyr Rönnbergs larvande. På nivå med innebandystraffar och det som föranleder fotbollsstraffar (som Malmö-Elfsborg om jag minns rätt häromdagen)

Rönnberg hade inte stått och flinat efter en förlust, han hade varit svart i ögonen, Rönnberg hade inte heller spelat sin sämsta målvakt.

10 gillningar

kan tycka att målvaktsvalet är korrekt idag. dicken är sjuk och kan inte spela.

man vill undvika att spela junioren för man inte vet hur han reagerar i ett kval och lasta för mycket på axlarna. Så Hugo står.

mycket möjligt att dicken hade stått annars.

poängen är att folk gör sig löjliga över blomman alm en slagpåse för minsta möjliga och det är uppenbart i affekt, och det är löjligt

Anton ska ju inte ens ha möjligheten att stå i en arena i Övik iklädd HV-pin och käka pizza. Det är hela grejen.

2 gillningar