Tråden om HC Anton Blomqvist

Fast va? Hugo är ju inte nära SHL-nivå. Jag hade inte velat ha honom som 1a i HA heller. I min bok är det HELT självklart att Gliff ska spela om Dichow inte är redo.

1 gillning

Blomman var kanske så lugn o självsäker för han vet Dicken står på söndag? hahahah lång sökt men…

1 gillning

Vet inte, såg inte intervjun. Men var det så han agerade då? Eller var han bara hungrig? :wink:

Står och flinar, är nöjd med insatsen och äter pizza (säkert med ananas på).

Så oproffsigt så de liknar inget.

Har du någonsin sett en tränare stå och käka pizza i en intervju direkt efter match? Som inte ens gått till förlängning?

1 gillning

En coach ska väl fan inte stå efter en match och äta under en intervju! Så jävla oproffsigt!

1 gillning

Nä. Men nån gång måste ju vara den första.

1 gillning

AB skall bort. Hugo skall bort. Problem solved.

AB:s ”kravställan”. Enough said.

1 gillning

Inte ens Nubben hade gjort det där.

1 gillning

Nä men helt seriöst nu.

Jag skiter i om Anton står och äter pizza.
Tänkte jag skulle försöka se det positivt. Och jag tycker vi är minst lika bra (dåliga) som modo idag…

Matchen avgörs i special teams samt att vi har Sveriges sämsta målvakt i målet…

Ny match på söndag. Då förhoppningsvis med Dichow i mål och Borgy med i pp. För fy satan va dåligt pp blir utan honom.

2 gillningar

AB är nog min största besvikelse den här säsongen. Att spelarna var kass och laget helt episkt felbyggt visste jag. Att vi hade den svagaste målvaktssidan var självklart känt. Men jag trodde ändå mer på AB. Men icke. Sämst. Han är en posör. Vilket iofs passar bra i HV. Här är man bara en i mängden om man är en posör. Som AB. Posör.

4 gillningar

Precis nöjdheten man gör saker nästan rätt räcker men för i h… räcker not och nöjd vi är i krig visa mer räcker o va nöjd…

Handlar mer om att det är så inihelvetes nonchalant. Han gapar och skriker om kontinuitet och står själv och käkar pizza och är nöjd efter match. DET skickar signaler. Fel sorts signaler. Det är så amatörmässigt. Han ska stå där och vara svart i ögonen, med hunger i blicken - inte pizza i munnen.

8 gillningar

Hur i helvete kunde man såga Monten och jämföra honom med sämre än Edmonds och sen är Anton untouchable. Han får miljoner chanser. För att han har snacket, attityden, och vet hur man käkar pizza i teve.

1 gillning

Lägg ner hatet för fan, det räcker. Alla ser samma saker. Ni behöver inte kasta skit så fort ni får möjlighet.

6 gillningar

HV verkar ha väldigt lätt att gå på sol och vårare. Känns som en lydig församling som direkt älskar sin nya pastor och följer vilka tokerier som helst.

1 gillning

Jo men med Monten var det fritt fram för alla - utan att nån sa nej - att såga honom vid fotknölarna när han inte ens hade förmågan att försvara sig… och efter betydligt färre matcher. Det blir magstarkt att Bagdad Bob med attityd ska klara sig så mkt bättre.

1 gillning

Inget hat här inte.

1 gillning

Återigen vm allt är bakvatten ingen jävla vi ska fixa detta hör/ ser inte det skrämmer mej mest. Kval ok instanser ger inget shl kontrakt inget läge o övningsköra känns som tid finns ??