Tråden om HC Anton Blomqvist

Inte en chans. HV till botten med alla positioner intakta. Det är ju det man sagt. Kontinuitet är viktigare än resultat.

Vår klubbledning är sinnessjuk.

1 gillning

Nej nu jävlar, ut.

1 gillning

luktar förlängning hv vill skydda honom

Nädu Blomman..

Jag är hemskt ledsen.. Men detta går fan inte.

Vi är ju för fan ett lika stort haveri som LHC!! Det kan man aldrig, ALDRIG nånsin acceptera!!.

Faan!!

Avgå!! :see_no_evil_monkey::see_no_evil_monkey:

7 gillningar

Bara gå är du snäll

1 gillning

Jag förstår helt ärligt talat inte hur det är möjligt. Jag tycker vi har ett helt okej lag på pappret. Ändå är det så här.

1 gillning

Nu är det dags

1 gillning

AVGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

3 gillningar

Anton är tyvärr den bluff man var rädd för. Det man redan kunde ana från AIK-fansen men som man inte ville tro på

4 gillningar

Vilket skämt till HC. I alla avseenden. Är han sämst nånsin? Jag tror fan det. Randy Edmonds inräknat.

4 gillningar

Var villig att ge honom chansen, nu ser inte äns spelet bra ut längre. Avgå!

4 gillningar

När kommer Hv inse att blommans hockey inte funkar?

Räcker 56 matcher, eller hur många mer behöver ni?

4 gillningar

Vi har nått vägs ände här. Riv plåstret, för helvete!

4 gillningar

Skrev detta för två dagar sedan:

Det stora problemet är att blomman får alla spelare att tappa självförtroendet. Måste göra på ett visst sätt.

Tydligt när vi ska presspela över hela banan. Backarna pinchar på allt för att dom ska. Man måste ju värdera situationen.

En tränare ska sätta en spelidé och utifrån den ska spelarna improvisera.

Utan självförtroende och kreativitet kan man inte ens spela i allsvenskan.

Blev väldigt tydligt förra året att spelarna straffades. Kom ihåg AP med flera. Signalen blir tydlig. Håll käften och var tyst. Spelet fastnar i mallarna och det blir en rolig dag för motståndarna.

Alla som tror detta löser sig lurar sig själva.

5 gillningar

Hejdå!

FÖRSVINN FRÅN HV NU!!! Pallar inte se trynet fler gånger! Sopa! Totalt oduglig! Ställ dig på en industri, där gör du nog minst skada!

1 gillning

Bör Blomqvist få sparken? Spännande att se staplarna nu, jämfört mot förrförra.

• Ja
  • Nej
0 röster

Skrev alldeles för ärligt i Torsdags då jag var full tyvärr. Baren var roligare än matchen.

Ta och dra härifrån, vi har sett tillräckligt.

1 gillning

Bara bryr omedelbums. Fyra raka 0p att starta säsong, fullständigt oacceptabelt.

Borde fått sparken redan i julas.

3 gillningar