Bara lämna, det är fan parodi på uselhet nu
Kan vi göra ett gemensamt brev, välutformat, och skicka till HV? Prestigelöshet kan inte få dra föreningen ner i skiten. Man måste vara stor nog att inse sina misstag och tänka om.
Bort för helvete!!! Allt för att iallafall klara ingenmansland!!!
Loggar ut fär ikväll. Är för jövla upprörd.
Skål alla hv vänner!!
Låt han stanna i Skåne nu!
Man måste såklart ha en plan innan man sparkar AB, trött på att vi hela tiden måste sparka tränare men får nog instämma att AB är inte rätt person att leda HV, han gör helt enkelt inte spelare bättre.
Och han står inte heller för det han säger, när spelare ska förtjäna istid. Dags för handlig Liljander.
Nu är det blomman out som gäller! Finns inget annat. Hv brhöver en tränare som kan skapa en defensiv som är prio 1, samt som kan skapa ett kontringsspel/omställningsspel och nyttja speeden och spelskickligheten som finns i laget. Blomman kan inte det
Nja, det kan ordragrant inte bli sämre. Sätt vemsom på posten tillfälligt, ge spelarna mer frihet och se vad som händer.
För, igen, det kan inte bli sämre än 0p.
Tror nästan spelarna skulle göra det själva lika bra just nu, det blir alldeles för komplext.
Skriv på. Ju fler namninsamlingar desto bättre. Jag kommer personligen att därefter lämna över namninsamlingen till styrelsen.
Då lägger vi till dessa 4.
GP: 56
V: 13
O: 12
F: 31
Vilken annan förening hade varit okej med detta facit?
Givet!
13 vunna matcher på 56 försök.
Nästan Väsbyklass.
Well, jag kan väl inget om hockey. Den där pratkvarnen skulle ha fått gå innan Jul förra året.
Han klarar inte av min HC test, har aldrig gjort.
Ny profilbild. AVGÅ!
Får man kasta in en brandfackla?
Har Blomman gjort succe?
Nej
Känns det som han kommer göra underverk?
Nej
Är det fortfarande en människa som gör det bästa han kan?
Ja
Dvs, låt oss skilja på person och prestation. Blir lätt lite hat mot person känner jag…
Hur kan denna charlatan till tränare vara i vår förening? Han påminner rätt mycket om huvudpersonen i catch me if you can
Är inte personligt från min sida! Känner inte karln!
Men tränare för mitt HV71 ska han inte vara!
Ja men även han borde kunna inse att det här funkar inte, resultaten kommer inte, och att det bästa för HV och alla fans är att ställa sin plats till förfogande.