Tråden om HC Anton Blomqvist

Skrivit under

1 gillning

In med roger på dirren

Blomman lyckas verkligen döda vårat stora hopp Kloos genom att spela han med våra största floppar Rousek och OSL

2 gillningar

Skrivit under! Hoppas alla härinne gör de också.

4 gillningar

Är Anton kvar så ger jag upp detta lag!

1 gillning

Fint! Låt oss blanda ihop korten och börja prata om människan istället för den professionella tränaren. Har alltid älskat what aboutism!

1 gillning

Kanske.

Om jag inte hade klarat mitt jobb hade jag försökt mer, studerat, tränat… Inte nödvändigtvisxsagt upp mig om jag gillade arbetsgivaren.

Det beslutet är upp till arbetsgivaren.

Att de tillsatt mig som inte klarar jobbet är faktiskt deras ansvar

Du tycker inte blomman har haft tillräckligt mycket studietid än?

Skriv under! Vill vi se skillnad så är det vårt ansvar att agera!

Tur man förlängde kontraktet förra säsongen så han får en ordentligt avgångsbonus när det väl blir dags

1 gillning

Ut med namninsamlingen i sociala medier!

4 gillningar

Jag tycker ansvaret vilar på den som tillsatt någon som inte klarar jobbet.

Har någon haft en kollega som sagt upo sig för att de känner att de inte klarar jobbet?

Brukar vara arbetsgivaren som får ta den bollen…

I ärlighetens namn så är namnlistor ganska lame.. Jag tror den stora skaran redan är överens men HV behöver välja en väg framåt.

2 gillningar

Ja precis. Jag tror vi alla inser att det inte är Blommans fel att han är kvar, det är styrelsens. Det är därför kritiken och trycket måste riktas mot de som är tillsatta att styra föreningen.

Namninsamlingen ovan är tänkt att lämnas över till styrelsen. Redan 26 namnpåskrifter. Kan vi nå upp till mer än 1000 är det tillräckligt för att det ska framstå att medlemmarna är missnöjda.

1 gillning

Uppenbarligen har dom Redan valt en väg framåt? Rätt ner i avgrunden!!

1 gillning

Jag var helt ärligt för dragen ikväll. Trodde det stod 2-2 när det egentligen stod 3-2 till Malmö.

Min poäng. Inte ens om man är dragen kan man på fullaste allvar tro på Blomman.

2 gillningar

Jag förstår fan inte hur Montén kunde få sådan enorm kritik. Var det inte Staffan som efter 4-5 matcher frågade om han var orolig över att få sparken? Men Blomqvist, lika jävla dålig, stryks medhårs.

2 gillningar

Haha, nubbens, abbotts eller liljanders fel alltså? Ni är fortfarande några stycken som skyddar honom med näbbar och klor.

Försvarar verkligen inte prestation.

Aldrig gjort, kommer aldrig.

Men att avgå eller bli entledigad….

Det är ett ledningsanavar

..och om jag någonsin har skrivit ett försvarande inlägg om Blommans prestation så påminn mig gärna…