Vad har jag missat, vad har mods fått till sig? Någon som kan kortfattat förklara lite snabbt?
det finns väldockumenterat i denna tråd. Använd sammanfattningsfunktionen. Den är bra
Hur använder man den?
Tydligen stjärnan längst ner till höger. Prova men orka inte vänta på sammanfattningen ![]()
Just den här tråden är nog ett hästjobb för AI att sammanfatta ![]()
Om du scrollar längst upp i tråden och klickar på symbolen som ser ut som tre skivor på varandra så får du en kort variant av tråden. Av någon anledning funkar AI-sammanfattningen inte på denna tråd.
Tyvärr kommer säkert en sån med förlängning. Vänta bara tills Björn är tillbaka, då kommer det klia i fingrarna på honom att förstöra så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt…
Bygga vidare på strukturen från Djurgårdsmatchen..
Suck.
Just nu seriens absolut sämsta bortalag. Den yta och tid de gav bort får man inte av andra lag, möjligen Leksand.
Så lycka till!
Jag tycker faktiskt att vi spelade helt ok mot Djurgården, även om de var riktigt urusla. Jag tar hellre att vi spelar okej och gör 5 mål framåt än att vi spelar bra och gör 2.
Med brasklappen att halva laget var borta och resten bestod av lån från allsvenskan och juniorer. Blomman tvingades spela en enklare hockey, och vips, det såg bättre ut.
Vänta till skadelistan blir kortare, då kommer allt se skit ut igen.
Visst, men det är ingen värdemätare.
Och att påstå att HV har nån slags uppåtgående form som Expressen gör idag, de vet jag inte riktigt hur man ska kommentera på ett förnuftigt sätt.
De kanske tänker på att HV tagit 7 poäng på de fyra senaste.
7 poäng på fyra matcher, varav tre matcher varit på hemmaplan, tycker inte jag är en uppåtgående trend…
Inte helt säker på att de tänker innan de skriver…
Dom kanske är team halvfullt ![]()
Media är väl snabba på hypen bara. Kolla på studion. Säg att lag FBK förlorar med 6-1. Ja då sågar dom hela laget på ett bräde, kanske även lyckas få med historian som får sig en törn med. Och så var det mot kanske Malmö. Ja då är Kollar gud.
Så vad media säger, spelar inte så stor roll.
Avgå innan torsken mot Örebro.
återigen med din oduglighet förlorar vi en match
FÖRLÄNG MED PASTORN
Avgå din säkerligen bra person men urusla tränare.
(Flagga det inlägget om ni vill era fjösar!)