Tråden om HC Anton Blomqvist

Avgå för i h-e!

AVGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

Kommer aldrig stötta blomman. Eller Björn. Eller Leise. Eller ALI.

4 gillningar

Smyger in ett litet ”avgå” här.
Ha de fint. Hej.

1 gillning

Avgå

1 gillning

Blomman är inte ens pressad och stressad längre. Han vet att han sitter säkert om han håller uppe sitt finfina snitt på en poäng per match.

Nu har han slutat säga att ”Vi måste bli bättre på powerplay” och istället börjat säga ”Hoppas vi inte får spela mer powerplay”, verkar som han tappat hoppet lite. Om det ens funnits…

1 gillning

Han knöt näven när vi fick vårt första PP, tror han är lite försiktigare med det nu…

3 gillningar

Anton kör den coola, avslappnade HC-stilen under TO och låter hans undersåtar sköta snacket. Han såg nog någon riktig tränare göra så på sin padda under julledigheten…

Anton är imponerad av ”pushen” i sista som han gärna vill säga. Och sen nämner han skadade spelare.

Zurücktreten, eroamaan, renunciar, resign, dimettersi, si opp, træde tilbage, Avgå.

Det var Google som skötte vissa av språken här så skyller på dem om det är något som är fel.

2 gillningar

”Pushen” ”effort” ”connectade” ”all kompetens i huset”

Anton har plockat upp lite buzz words från någon ljudbok eller någon ledarskapspodd. Problemet är att det är det enda han klarar av.

Utifrån det han har presterat kan vi fastslå att han är en dålig ledare och en dålig hockeytränare. Det tror jag väldigt många ser, synd att HV inte ser det.

Mot nya nederlag med Anton i spetsen! :dagger:

nästa tränare får gärna prata svenska :slight_smile:

1 gillning

Det blir ingen nästa tränare. Anton all the way.

Ja det hade nog gått bättre om Blomman pratat svenska från säsongens början. Då hade vi i allafall haft några oförstörda importer som inte snappat upp Antons spelidé. :wink:

3 gillningar

Hahaha bara 2 i rad. Uselt.

Avgå.

Jag stämmer in i tidigare inlägg med ett AVGÅ!!!

Ah jag menar i intervjuer. Är så trött på push och allt vad det heter.

Otroligt att ingen flaggat ett sånt här fruntansvärt inlägg. :rofl::see_no_evil_monkey:

1 gillning

Elaka ni är.
Nöjer mig med en taktisk långtidssjukskrivning.

1 gillning