Jag väntar med spänning!
Ala BL? ![]()
![]()
förläng
Du är OT när du svamlar om förlängning i den här tråden… ![]()
Jag gillar en kille i bild. Vill inte lyssna på den andra.
Känns som att det är större chans att man lånar in Teruto Nakajima, poängledare i den asiatiska hockeyligan, än att man flyttar på Blomman.
De få kritiska vindar som trängde igenom styrelsens skeva vindskydd, som skyddar Blomman, för en månad sedan är nog nu, efter ett par resultatmässigt bättre matcher, som bortblåsta. Och vi vet att Stille aldrig skulle röra Blomman. Hopplöst. Samtidigt som tiden tickar i favör för Blomman.
En fridlyst blomma.
När säsongen är över så får vi höra om den dåliga starten och perioden med massa skadade.
Det och inget annat som satte HV i kvalsitsen.
Överlever vi kvalet så får vi givetvis höra att Blomman räddat föreningen ännu en gång och är framtidens man.
Jag spyr lite i munnen av att bara tänka på det.
Åker vi ur, vilket iofs jag tror, då kanske…kanske.
Redan underläge på hemmais. Börjar det inte bli dags att säga tack för nu?
Avgå.
Nej, då gör man en mirakelvändning eventuellt och så blir det värsta grejen, ”lyckad push”
Kan någon räkna hur många gånger vi skrivit avgå i denna tråd? Måste vara över 100 gånger h eh
Démissionner.
Frågan borde vara hur man skriver ett uppsägningsbrev åt någon annan så att de säger upp sig?
Tycker ändå man ska förlänga redan nu. Kan inte låta en annan klubb sno honom från oss.
Jag bad Perplexity om tio varianter på ”är det så fel” från P3:s program med Garplind och Hellqvist gällande byta tränare. Fick dessa som blev rätt så spot on.
- ”Men alltså… är det verkligen så fel att börja kika efter en ny röst i båset?”
- ”Är det så fel att vilja ha lite puls i Jönköping igen?”
- ”Är det så fel att tänka att det kanske inte bara är spelarna som brister i boxplay?”
- ”Är det så fel att hoppas på en tränare som faktiskt använder timeouten innan 3–0?”
- ”Är det så fel att längta tillbaka till tiden då HV faktiskt var farliga på hemmais?”
- ”Är det så fel att önska sig lite ny tändning i båset – typ igår?”
- ”Är det så fel att känna att powerplay‑schemat verkar ha fastnat i 2019?”
- ”Är det så fel att tänka att tränarbyten ibland faktiskt funkar?”
- ”Är det så fel att vilja ha någon som kan säga ’vi går för guldet’ utan att det låter ironiskt?”
- ”Är det så fel att bara vilja se HV vinna två matcher i rad igen, oavsett vem som står med pinnen?”
Avgå. Ännu en förlust du är ytterst ansvarig för.