Dålig coaching i vanlig ordning. Spelar inte dom hetaste eller bästa spelarna.
Du måste fan bort. NU. Det börjar bli för patetiskt. Du skämmer ut dig själv och förstör hela din karriär Blomqvist. Att du inte förstår det och självmant avgår är helt bortom någons förnuft.
Hur orkar du själv Blomman? Är det kul när det går så här? Jag brukar säga till grabben: man spelar för att det är kul.
Men det är ju heller inte särskilt kul när man är som ett gäng alkoholister på isen..
Hej
Jag heter Anton. Jag är 31 omgångar gammal. Jag har nu stadigt hållit mig cirka 5 poäng sämre än förra årets resultat.
Vad är det, på riktigt, som krävs för en förändring? INGEN annan SHL-förening hade låtit detta fortgå.
Avgå.
Skriver här för jag tycker det är ett Blomman-problem.
Vad det verkar tappar vi alltså våra två mest talangfulla spelare till nästa år.
Köper Rebers och HP:s beslut rakt av. Men det är ett sånt jävla underkännande till vår HC som aktivt valt att inte satsa på dem.
Avgå, snälla. Skadan du gjort är redan tillräckligt stor. Låt det inte bli värre.
Större än klubben!
För helvete.
Nu börjar jag snart hålla på Plastsjö.
Fy faaaaan
Det värsta för oss är att Hugo kommer utvecklas något enormt och förmodligen göra typ minst 35 pinnar nästa år och smälla in ett gäng i PP mot just oss. Och andra för den delen.
Lägg därtill Träff.. Där hade vi haft 3 ”egna” killar att bygga vidare på… Katastrof!!
Och AP. Alldeles för många egna som drar för att jag ska tro att det INTE har med vår HC att göra.
HV-spelarna flyr HV. Kvar står en skåning och hallänning som omöjligt kan hysa samma kärlek till föreningen som de spelare som nu lämnar/lämnat.
Ska Blomman vara kvar. Byt namn på klubben till ALIBLAB plast!!! För den här skiten till monster de skapat är inte värd att bära namnet HV71
Ja AP vill jag inte ens tänka på.. blir lika jävla förbannad varje gång att man inte lyckas behålla en hvkille som verkligen ville avsluta karriären här.. Fy fan
Fast där kan du vara lugn, HV spelar i en annan liga nästa säsong.
Just det, Tack för påminnelsen.
Jo benägen hålla med när man är nöjd med 1 poäng hemma efter medioker match igen vilka ska vi vinna emot ?? Noll push o verkligen mif vinner rel lätt vilket skrämmer mest storlek tyngd rakhet allt de vi inte besitter eller tror är rätt , jag bävar för återstoden sessongen tyvärr ! Sol Teden o Malte stannar där !
tack igen för du tränger bort hv egna produkter
Men snälla nån. Blomman framstår som otroligt inkompetent tyvärr. 2 perioden var inget särskilt iöht. Det här laget fallerar på så många plan, genomgående så jävla dåliga. Det är för att Malmö är ännu dåligare i andra som Hv kanske har spelet, men det såg ju fortfarande ut som skit.
Uppenbart att vi har en otroligt inkompetent tränare. In addition till det usla och klena lagbygget. ![]()
Hv 71 - Föreningen där ingenting blir rätt. Inte min sägning ursprunglingen ska sägas, men den är så passande när man pratar om den här loser-klubben.
Finner inga ord längre det skrämmer mej! = yes trogna ge upp foka nåt annat men funkar inte så själsdöd på hela engagemanget deluxe . Vägrar men men detta är så helvetes dåligt skött så man baxnar
Där sa jag upp mitt TV4 abb.
Inte en minut till ska jag vare sig se eller betala för så länge det här fortgår.
Hur var det med “inte sitta på röfven” ALI??
Växt fast?
Jag gjorde samma för en månad sen när jag kände samma sak.