Aa herregud, sluta hacka på Anton. Någon gång måste vi väl sluta sparka tränare? Dags att ge någon en rimlig chans att lyckas?
Tror inte Antons engelska är ett större problem med tanke på att han spenderat 3 säsonger av sin karriär i USA.
Aa herregud, sluta hacka på Anton. Någon gång måste vi väl sluta sparka tränare? Dags att ge någon en rimlig chans att lyckas?
Tror inte Antons engelska är ett större problem med tanke på att han spenderat 3 säsonger av sin karriär i USA.
Håller med! Känns som det i många fall letas fel och brister på ett näst intill löjligt sätt.
Syftar mer på att folk ska leta fel i allting. Tror inte att nån hade haft synpunkter på Antons ”fuck” om vi legat tvåa i tabellen…
Skall ju tilläggas att Lindbom använt fucking i lika många videos som jag sett Anton säga. Håller med.
Inget att hänga upp sig på.
“Shoot the fucking puck in net” minns jag allt JL sa i ett klipp.
Nä, jag håller med. Vad är det att diskutera? Låt grabben svära när han är upphetsad for fuck sake. Är det sådan nyhetstorka att detta blir vad man hänger upp sig på alltså? Kan vi inte älta att Fisken är tillbaka eller att det är dags att byta till vinterdäck men att det är så jävla jobbigt.
Ja, är som ni säger kanske inget att hänga upp sig på. Detta beskriver väl bara att abstinensen är uppe på max och att det är hög tid att SHL drar igång igen.
AB är förhoppningsvis redo att lägga i nästa växel
Ja, det här landslagsuppehållet var sannerligen inte nyttigt för någon av oss då det enda vi vill veta är HVs framtid kortsiktigt och långsiktigt.
Släpp pucken!
Och kör hela vägen in i fucking kaklet Blomman!
Rätt standard i NHL på många tränare. Vi ser inte den ödmjuka bra sidan hos honom som spelarna gör. Tok farligt överanalysera sånt här kan jag tycka.
Jag tänker att man kan förklara sitt ogillande av språkbruket utan att analysera särskilt mycket utöver det. Det låter illa och är inte något hockeyn behöver mer av.
Jag har lessnat, det är för dålig coachning.
Mycket snack. Lite verkstad. Där är dörren. Tack och hej.
Jag har verkligen velat ge honom alla chanser, och på ett sätt vill jag fortfarande. Samtidigt vill jag inte ens kolla på matcherna när jag hör hur matchcoachningen fungerar.
Något måste ske.
Hur många poäng har vi tappat på rent uruselt matchande? 12?
Det är definitivt läge att kritisera coachen under match. Dock gör vi ju något denna gång, under matchen, men att köra tikka så mycket under en match, det är ett stort jävla självmål och underkännande.
Någon med fingertoppskänsla måste in, helst redan under uppehållet…
Anton skulle kunna vara kvar, men han behöver hjälp och stöd.
Trodde inte på den här tränarlösningen från början och inget har fått mig att ändra den synen.
Blomman måste bort nu, vi är ju apkassa match efter match. Skjuter ALLTID minst skott mot mål. Det håller inte om man ska vinna matcher!!!
Och det sjuka är att jag inte tror det blir bättre om vi sparkar honom egentligen. Hela föreningen är ju kass.
Vi behöver en exorcist.
Jag ska bara ladda vigvattnet och ta fram träkorset!
Nybro tog ju in nån prälle som välsignade målet. Kan inte vi ta in vår tjomme, Tojje eller vad han heter?