Tråden om HC Niklas Eriksson

Bomba honom med välkomnanden på Instagram nu gott folk :wink:

Kanske blev tidigt ratad? nämnde ju att han vart på läger i jkpg, kanske va det med västervik på 80-talet som fjunis? för han gick väl direkt från västervik i div 4 till j-18 spel i leksand.

Kan mycket väl ha varit så. Men nu är smålänningen hemma igen :grinning_face:

1 gillning

Underbart, välkommen Niklas! Kanske inte den tränare man drömmer våta drömmar om men tveklöst den tränare man behöver. Det här känns helt rätt och två säsonger (kontraktslängd) är alldeles prima. Nu gasar vi!

2 gillningar

Det känns väldigt skönt, tror att det är precis vad vi behöver.

1 gillning

Har för mig att NE är barndomskompis med vår Nr 15 i taket. Västervikspojkar som dom bägge är.

Är inte Örnskog en tvättäkta JKPG kille?

Du kan nog fasen ha rätt jag får pudla på den, kan vara att deras vänskap har med länslag och tv pucken att göra, vet att det var i tidningen i samband med att bägge vann OS guld 94.

Vill vi veta vilken/vilka det i så fall skulle vara?

Gillar intervjun. Känns som ett annat lugn och expertis. Eriksson vet vad som funkar i SHL

1 gillning

Undviker vi kval så är du mer än godkänd i min bok.
Med det sagt, välkommen!

5 gillningar

Rikard Grönborg, har du sett hans skägg :heart_eyes:

1 gillning

Verkar vara en tränare som vill ha en tydlig struktur vilket vi saknat helt den senaste åren.

Snubben kommer med en hel nyckelknippa redan. :smiling_face_with_three_hearts:

2 gillningar

Detta känns bra, Hv behöver en lugn ledare som pratar mm lugnt och sansat. Sånna som gap Anton tröttnar man på fort i min bok. Helt säker på många kommer lyfta sig med NE.

3 gillningar

Välkommen Niklas! Förhoppningsvis blir du vår frälsare, känn ingen press! :sweat_smile:

3 gillningar

Niklas lugn i intervjun smittades av sig på mig. Det känns skönt. En helt annan känsla än när AB babblade.

2 gillningar

Välkommen Niklas, rädda oss nu!

1 gillning

4 gillningar

Välkommen till avgrunden! :+1:

1 gillning