“Vi ska aldrig vara nöjda”, säger Montén och menar att det är det som kommer ta oss framåt och uppåt.
Hear, hear. Aldrig nöjda.
Hoppas det tänket även gäller sportchef, klubbordförande och styrelse.
“Vi ska aldrig vara nöjda”, säger Montén och menar att det är det som kommer ta oss framåt och uppåt.
Hear, hear. Aldrig nöjda.
Hoppas det tänket även gäller sportchef, klubbordförande och styrelse.
En tydlig enighet utåt gäller för professionell verksamhet.
Hoppas man som du säger, är det med!
Vi får väl hoppas på att han lyckas för att sparka en tränare till är ju ett gigantiskt misslyckande.
Jeremy Colliton är ju ledig än så han kan vi ta då
Känns som det är mycket snack och liten verkstad från hans sida hittills. Han säger mycket bra saker men då gäller det att man visar detta också. Får väll ge det lite tid iallafall och sen se vad som händer.
Än så länge är det en ambition. Det kan inte vara mer just nu. Bra så.
Sen kommer vi bedöma honom utifrån utfall. Så rättvist som möjligt.
Hjälp mig, vem är Montén lik? Seth MacFarlane?
Elon Musk och Seth MacFarlane hat fått ett barn. Det blev Thomas Montén
Jonah Hill!
Jag sade för ett tag sedan att jag ville se Monten i ett antal matcher innan jag kommer med en bedömning.
DET
RÄCKER
NU
Byt ut han.
Denna tomte måste bort, tyvärr är han nubbens vän så han lär aldrig sparka honom under några omständigheter tyvärr
Hoppas styrelsen sparkar Monten och nubben efter veckans 3 raka 0 poängare.
Det enda rätta, nog är nog. Som jag frågade igår, vad kan vi medlemmar mer göra för att påverka att nubben och Monten måste bort?
Ge Monten denna helgen att visa vad han kan prestera med materialet han har. Sen får vi se för såhär plattkasst får det bara inte vara.
Det surrades ju i början av tråden att han inte var så het på tränarmarknaden så då kom hans kompis till hans räddning och anställde honom.
Nubben måste ju ha övertalat styrelsen om montens förträfflighet som tränare annars så har styrelsen gjort ett generalfel här med tanke på hur förra säsongen såg ut.
Min tanke när HV skulle rekrytera en tränare var ju att nu jävlars måste de ta i ordentligt när de ska ha en ny tränare som har visat resultat förut.
Men näää det blev återigen nubbens polare som fick kliva in i båset (Challe) Jag vet inte vad det är med Nubben för han verkar ha en förkärlek till att värva kompisar och avdankade spelare från Timrå.
I och med hv’s historia av dålig coachning så anser jag att Monten var den sämsta han kunde välja men som sagt återigen en arbetslös kompis.
Såg det inte ut såhär när han basade över juniorkronorna med? Funkade spelet under matchen såg det helt ok ut, funkade det inte så var han helt oförmögen att göra justeringar.
Man undrar ju hur sportchef och styrelse tänker om tränaren när han är " nöjd " med 5 poäng efter en bortaturne. Jag personligen hade ju gått i taket om jag vore dom
Känner mig nu tveksam till att han får stanna ett halvår… Hoppas fortfarande jag har fel men han var min mardrömstränare i mars…
Den här anställningen kommer att stå HV71 dyrt! Av alla dåliga beslut som fattats i HV dom senaste åren så är det här det överlägset sämsta. Eller förlåt det näst sämsta, sportchefen som anställde Montén är det sämsta beslutet!
Tänk det fanns möjlighet för HV att göra nåt bra nu, ta in en tränare med nytänk och framåtanda, sen så väljer man Tomas Montén??? Tala om att skjuta sig själva i foten…
Minns att nubben, vid rekryteringen, sa att det var hans drömnamn på tränarsidan. Bra jobbat nubben.
Alltså wow!! Vad ska man ens säga…?
Höga drömmar den där nubben.