Tråden om HockeyAllsvenskan

Nybro Vikings

4 gillningar

Wikegård har börjat starkt. Tyler kelleher klar nu. Tippar dif.

2 gillningar

Säger Björklöven, för Foppas skull.

4 gillningar

Hoppas på Diffen av samma anledning! Tälje är också nära nog (även om dom inte är lika kul att möta som grin-DIF)

Håller helt klart med. hade varit trevligt med ett stockholmslag i SHL, och ser helt klar hellre Djurgården än AIK

Modo och björklöven kommer byta plats efter säsongens slut

Örebro och björklöven skulle jag tippa på

3 gillningar

Tror samma. Verkar vara fullt kaos i Örebro och inga pengar… får lite Hv, Brynäs, Djurgården vibbar av dom redan nu och då är det långt kvar till starten.

Löven tycker jag bygger mer rätt nu och känns som att det är deras tur nu att gå upp :blush:

1 gillning

Verkligen. In min värld får gärna Djurgården och Örebro byta plats. Annars Björklöven, för foppas skull!

Jag hoppas naturligtvis Löven eftersom jag bor i Umeå och äntligen får nära till bortamatcher (sejouren i HA räknas inte).

1 gillning

Om inte HV åker ner då :sweat_smile:

Testade det ett år. Det var inte kul.

1 gillning

Ska Björklöven ha in Carter Camper(till höger i bild) också så lär det inte bli kul för de andra HA-lagen. Lilliz-Camper-Foppa liksom….

Noterar ett ”C” på Foppas tröja på bilden där. Blir han lagkapten?

1 gillning

Noterade det också. Det är nog bara ett montage, men vi får väl se när säsongen startar.

Vet inte vilken podd det var men löven hade hört sig för om Camper och Carter Ashton men fått nej vad det verkar som.

1 gillning

Tror absolut inte att Foppa blir lagkapten i Löven. Om man tittar noga är tröjan han har på sig märkt med nr 13. Denna tröja bar tidigare kaptenen Fredrik Andersson. Är nog inte svårare än så.

1 gillning

Vilket jävla kasst montage :joy:

Jag tror att vi får välkomna Djurgården tillbaka i SHL till våren. Eller är Wikegård tillbaka i tv-studion?

Väldigt svårt att se att dom kommer gå upp.

Tror på björklöven.

2 gillningar