Yessssssss
Som sagt. Björklövens tid är förbi.
Jaha, då var det inga roliga lag kvar i Allsvenskan, bara skit.
Det är ju precis tvärtom. De fyra bästa är vidare.
Vilka är de menar du? Jag har ärligt talat ingen koll på de
Vilket också IFBs supportrar konstaterar. Banderoll efter matchen: ett kvarts sekel på hockeyns baksida.
Varför uttalar du dig då?
Riktigt tråkigt.
Nu blir det tyvärr minst 1 Stockholms lag i finalen. Vill inte för allt smör i Småland att Djurgården någonsin ska gå upp igen.
Därför att Björklöven är det enda Allsvenska lag jag bryr mig om som var med vad jag vet (Almtuna är inte med). Resten vet jag inte riktigt vilka det är men vad jag vet är de inte från Norrland eller? Kan du säga vilka som är vidare för det undrar jag, det är en helt ärlig fråga.
Det är ju perfekt. Det är tillräckligt med lag som ingen bryr sig om från små skithålor utan supportrar i SHL. Det kommer bli ligans död. Minst ett Stockholmslag är bra.
Ok. Inga problem. AIK , DIF, SSK och BIK.
Tack för svaret, då vet jag.
Och jag tänker väl inte så mycket om något av dessa lag mer än att jag hoppas att ett lag med bred supporterskara går upp.
Ah OK, det e lugnt
Sålänge inte bonnagänget BIK går upp så är jag nöjd. Eller SSK.
Kan hålla med om BIK. Hade ju varit lite av ett antiklimax om de går upp…..
Skönt att AIK slog ut Björklöven. Känner två Löven-supportrar och båda är idioter, så varje år Löven åker ut så njuter jag. Nu hoppas jag SSK går upp.
Grymt kul för Melin och aik! Sjukt vad han förändrat det laget.
Varför denna aversion mot Djurgården? Jag jämställer dem med Färjestad - ett lag som är extra roligt att slå! Tänk att ännu en gång vinna guld i huvudstaden - när HV71 besegrar DIF i Avicii Arena.
Aah men han tillhör väl HV än?