Ett problem med HG är ju att HV71 inte äger marken den står på så det är svårt med finansiering av upprustning/renovering. En del andra (mindre) saker var på gång att påbörjas när Gärahov gick i konken så det gick om intet och med tabellläget som det är så gör det nog inte viljan att sätta igång större projekt större tyvärr. Utrymmena runt C & D hallen borde oxå snyggas till men det finns inga pengar.
Som boendes utanför Göteborg och som besöker Scandinavium varje gång HV är på besök så måste snittpriset där vara högre. Hörnplatser kostar typ 399. Sen har de många 100kr-biljetter på raderna längst ner som möjligen drar ner snittet tillräckligt.
Det här blev lite spontant. Tanken var att åka senare i år, men då var det redan slutsålt. Om han gillar hela resan så åker vi förhoppningsvis på lördagsmatchen i mitten av januari också.
Det beror ju mesta del på företag som inte utnyttjar sina platser.
Det är alltid tråkigt se tomma platser när det är lapp på dörren.
Kan inte kosta många dollar utveckla en App där de som inte tänkt utnyttja sina platser kan lägga ut dom till försäljning. Inkomsterna till HV. Extra spons.
Minns inte vart jag såg det men om man inte kunde gå en viss match så kunde man släppa platsen så gick den ut till försäljning igen.
Det ska gå i HV-appen, samt på Tickster.
Kanske lite OT men svårt att placera frågan: har någon koll på hur kollektivtrafiken är efter match? Kollade upp tidtabell och det var minst sagt snålt med avgångar. Extrainsatta bussar? Taxi med bilbarnstol brukar alltid vara lite knepigt om man inte bokar långt i förväg. Vi bokade Vox, men inser att jag kanske skulle tagit Elmia.
det är extrabussar utanför HG efter match.
Jo man kan väl ge bort biljetter men jag menar att man de släpps så de finns tillgängliga på HVs hemsida
Mitt kära Blåvitt har det systemet på Gamla Ullevi, supersmidigt om man inte kan gå så förvandlas säsongsplåten till en vanlig biljett och vem som helst kan ta över platsen.
Nu har ni chansen
Har de höjt priset? Betalade 63 spänn för en cola och en sport lunch
Jo tack. Hundra spänn för en Mariestad. Huthalalöst.
Tikkas kontrakt måste ju betalas
Du skojar?
99:- om man ska vara petig, men de måste väl på nåt sätt finansiera skuttet ner till hockeyallsvenskan.
Tur man är anställd av HV då och får rabatt…
Är du?
320k i lön borde va vart Teden?