Tråden om: Husqvarna Garden

Jävlar vad tom i blicken blomman var.

Efter fiaskot i norr samt detta så förstår han nog att han är körd som tränare på denna nivå

Eller Montén

Dåligt uppladdat med mat igår. Både burgare och grillkorv var svårt att få tag på.

1 gillning

Nu är det väl ändå dags att byta mållåt i arenan.
Jag menar Viggen eller vad den nu heter och Klappa händerna när du är riktigt glad…:roll_eyes:

Man sitter ju och skäms i arenan.
Eller är det bara jag?
Vem är ansvarig och vem kontaktar man ang. detta?

4 gillningar

Dags att falla in i ledet och byta till Sweet Kero-line?

3 gillningar

Den huvudsakliga mållåten är väl Chelsea Dagger.

1 gillning

Då avslutar jag mitt medlemskap i klubben…

Ja den är väl ok men de andra två :face_vomiting:

Jag tycker dom höjer stämningen faktiskt, men smaken är som baken…

1 gillning

Jag råkar vara den som trycker på knappen.

Chelsea Dagger har vi haft planer på att byta, vi har några gånger de senaste åren smyg testat några andra låtar. Det är inte lätt att pricka rätt. Har du förslag så är vi lyhörda!

Viggen är klassisk, ej förhandlingsbar :wink: Likaså klappa händerna. Dessa låtar används endast som tidigast i tredje, och vid rätt tillfälle.

16 gillningar

Här @The_Wall har du den du sökte för ett par veckor sedan :wink:

Tack för svar :grinning:
Ska absolut komma med förslag :grinning:

#ViggenOut :crazy_face:

Får rysningar i hela kroppen när jag hör simply the best med tina turner anno brynäs 1995 samt den glider in i mål…

Dessa är de bästa mållåtarna enligt mig, och vad jag vet så är det ingen som använder dem idag??

1 gillning

Har för mig att brynäs alternerade mellan dessa två på vartannat mål på 90 talet

Jag sitter i seket en hel del när mina grabbar spelar. Jag skickade ihop en måltuta som glider in i Welcome to the Jungle.
Funkar rätt bra faktiskt.

Inte Chelsea dagger nivå men samtidigt vill man ju gärna vara lite unik.

Jag hade faktiskt lite planer på att höra av mig till HV angående sekretariatet för lite sen. Det är nämligen nåt jag tycker är kul att sitta i och jag kan sköta allt i det inklusive Ovr (i den lokala klubben).
Sen så fattar jag ju att det är skillnad på A-pojk eller att rycka in och köra klockan för A-laget mot vad det är i Shl.

Vi rapporterar ju exempelvis inte plus/minus.

Medhåll, men samtidigt två väldigt utslitna låtar i sammanhanget.
Själv är jag väldigt svag för Gary Glitter - Rock N Roll part 2. Men den är inte politiskt korrekt att spela nu för tiden.

Vi kan köra lite retrolåtar på lördag(om dom gör några mål dvs).

4 gillningar

Att komma in i seket på A-lagsmatcherna kräver tålamod. Vissa av herrarna där har suttit på samma stol sedan 80-talet.

3 gillningar

Jag gissade att det kunde vara så men inte att det skulle vara så illa. :sweat_smile:

Vi har den där oumpa oumpa tetereee… i lokala div 2-klubben. Grym känsla. Men den tar väl Rögle kört redan.