Tråden om: Husqvarna Garden

Har för mig att exakt detta var planen när man byggde arenan. Att det skulle vara lätt att bygga om när det var dags. (Lyfta taket och flytta ut väggen x-antal meter)

Vi har haft bättre koll än vår sportchef vad gäller många av våra värvningar.
Frågan är hur det skulle gå om vi på forumet skulle ansvara för arenabygget…

@Quila och @Haard höjer ni taket?
@mrnorrland utser dig till att flytta väggen
@Dovahkiin du får styra upp utsidan
@Husmusen målar insidan
@Gmni monterar du stolarna när allt är klart?
Någon som vill ha det övergripande ansvaret?

Glömt något?

5 gillningar

räkna inte mig jag är bannad från husqvarna garden, viss person är mer välkommen i viss stad än jag i garden :stuck_out_tongue:

1 gillning

Tar hellre stolarna än att måla så absolut :sweat_smile:

Dock jobbar jag inom den tekniska biten med brandlarm så kan ta det och utrymningslarmet istället :sweat_smile:

2 gillningar

I fix! :muscle:

1 gillning

@Fylke74 haha, fixart!

1 gillning

Förvisso bra på takläggning, men tycker vi börjar med grunden. Det får de tunga grabbarna på forumet ta tag i. :blush:

3 gillningar

Och, i och med nuvarande situation i organisationen så blir väl arenafrågan “vilande” .

Till alla som menar att man måste höja tak och greja för att få fler sittplatser. Pyttsan, sa ryssarna och byggde lite spontant ut 18000 ytterligare platser för att möta FIFA-gränsen inför VM 2018.

Platserna byggdes UTANFÖR arenan.

Lägger bilden här för goda skratt här på forumet samt inspiration till styrelsen.

9 gillningar

Känns ju säkert sitta ute på kanten där :joy:

2 gillningar

Skulle gissa att man sitter lika osäkert oavsett plats. Det är ryssland vi snackar om…

6 gillningar

Våga vara först!
Fram för liggplats, två vuxna i varje bur.
Lysande!
image

2 gillningar

Tycker att HV har en dålig bortastå iallafall…inget som har funkat på länge, dom ser väl inte ens något där uppe. Lite respekt får man ju faktiskt ha även för bortasupportrarna. Ett tag var de fast nere vid isen…nu är de långt bort från isen. Det är ju helt klart något man hade behövt ändra iallafall, enligt mig. Ett hörn på kortsidan…typ, någonstans…inhägnat …för 20 år sedan så var det ju en ståplats likt den vi har på hemmastå nu…lite mindre, men åtminstone bättre placering.

2 gillningar

Vi kanske bara kan hänga fansen i snaror från taket?
Man kan köpa biljett med eller utan blöja.

2 gillningar

image

Där har vi det gröna inslaget

Väldigt tråkigt att man inte försöker hålla sig inom ”sin” färgkod.

Än märkligare att det inte verkar vara något företags exklusiva lounge?

1 gillning

Kan det vara för att göra en “green screen” och efterkonstruera reklam eller loggor för företag, tv-sändningar etc?

3 gillningar

Hoppas det!

Enda bra förklaring.

Syns den ens i tv-rutan? Tveksam på det. Oavsett vad så är det jävligt fult!

Det är i alla fall inte värre än Timrås glasbur för bortafansen.