Tråden om: Husqvarna Garden

Vet inte om målbilden är att inte ha det absolut fulaste inslaget i en SHL arena dock…

Fast nu har man målat dit loggor och text för företaget Invid. Stör inte mig alls, eftersom jag har blicken mot isen. Det är ju där det händer. :grinning:

1 gillning

Någon som hört något om hur det går med plexit hallen?

Ping @shitkicker @Zico? :blush:

Sprillans nytt plexi uppsatt och klart :grinning:

8 gillningar

Bilder från Garden får mig att längta nåt kopiöst efter hemmapremiären! Snälla låt oss få en rolig säsong! :pray:

19 gillningar

Mello i Garden! Låt oss hoppas det inte blir den enda publikfesten där denna säsong… :melting_face:

2 gillningar

Helt ärligt så går jag hellre på sämsta HV-matchen i garden än på Mello.

10 gillningar

Man är väl glad att det bidrar till bra ekonomi för klubben?

4 gillningar

Bjuda in Mello i Garden är lågvattenmärke… Men kommunen verkar inte släppa till mer pengar till skiten iaf. Tur de gör nånting vettigt.

Förhoppningsvis får HV en rejäl slant för besväret.

4 gillningar

0-8 mot Malmö? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jag hade köpt det om Crut ställer upp med nya HV låt i bidragen.

1 gillning

Hehe, kantboll på den :wink:

Husqvarna MultiArena Garden…

Extrem kantboll. Har funderat på detta sedan igår. Hade jag hellre valt att se HV torska med 0-8 hemma än att se Anna Book och Tommy Nilsson leverera tidernas sämsta Mellodeltävling i Garden? Jag lutar f-n åt det senare. Tänkte jag skriva. Men sen nä. Jag hade nog hellre sett HV torska stort…

3 gillningar

Magnus Uggla har sin uppfattning klar:

“Den värsta skandalen är schlagerfinalen,
där menlösa får visas upp vartenda år.
Med sina nykokta flammor, presskåta mammor,
som inför fotografer står och ger autografer…”

1 gillning

Kommer påverka spelschemat?

Ja. En match mot Brynäs var planerad då men man har redan haft kontakt med SHL och har fått nya alternativ på datum.

Utematch på Vättern mellan de lag som har blivit rivaler genom att ha ställts mot varandra i tre otroligt viktiga matchserier.

3 gillningar

99kr för en Mariestad… blir en svettig säsong detta!

3 gillningar