Tänk er då HV71 och Norwich. Nattsvart dygnet runt!
You are not alone ![]()
Årsmötet… Räcker inte att vi sitter här inne, vi måste göra något
HV & Man UTD är ingen solskenshistoria det heller.
Du vinner
det jo-jo:andet alltså, det avundas jag dig inte
Så är de !
Inget någonsin kommer hjälpa att sitta här och kasta skit runt sig mer än att föra diskussioner som inte leder nånstans.
Snarlika scenarion. Kass ledning, hög budget och målvakter som räddar dem (dåtid) Skillnaden är HV har åkt ur en gång i modern tid.
Vilken jävla nepotismförening detta är…. Vad har Davidsson på sitt CV som gör att han är lämplig i sin roll? Pelle G har ändå tränat Dalen en del så alltid nått men Davidsson begriper jag inte.
Jag tror problemet ligger bland dem som anställer dem snarare än den… De gör det enkelt för sig, förmodligen för att de inte vet bättre.
Ja det är det jag menar med nepotism. Det är exakt vad som genomsyrar föreningen.
När Foppa satte det avgörande målet uppe i Umeå trodde jag aldrig att jag skulle behöva vara med om HA igen, inte på en jävla massa år i alla fall.
Nu är vi här igen, minns hur jag bara grät o grät nära Hv åkte ned, allt stängdes bort, allt var bara skit. Att man ska behöva vara med om detta hemska kval en gång till, på så kort tid, är fan imig helt oacceptabelt.
Nu måste saker i föreningen hända, kanske lite sm guld beteende🫤
Nubben, Lindbom, hejdå!
Lyckas HV71 vinna kvalet så kommer jag fira som vi vunnit SM guld!
Men jag ser inte det komma med Lindbom vid rodret. Det är stor risk att Lindbom är delaktig i två degraderingar till HA! Och han anser vår tuffa ordförande är rätt man för Hv71!
Tyckte inte denna AD att det va för låga krav i HV71?
Spelar ingen roll om vi klarar oss denna säsongen. Vi kommer ändå åka ut säsongen efter. Vi har alldeles för många dåliga spelare på kontrakt till nästa säsong.
Vi kan hoppas att Almtuna går upp, då har vi chansen.
I Oskarshamn börjar man vädra morgonluft när dom ser haveriet i Jönköping….
Hult var hästlängder bättre än Nubben och dom som säger annat ljuger
Wikegård och Sanny trycker på exakt vad vi har sagt! Det är för mesigt och för dåligt i Hv71.
Jag testar denna igen.
Skall vi sparka tränartrion direkt nu, nyss, för en halvtimme sedan?
- Ja
- Nej
76/24 blev resultatet förra gången.
Vi ha ju Herman, Stakke, Tikka, Lindbäck, Seppälä, Nättinen, Sjöholm och Önerud. Vi har flera kedjor ren och skär brunk. Ändå kan vi inte stå upp…
Nu är jag för tränarsparkning. Vi har inte längre något att spela för. Lika bra att riva ner det vi kan och försöka hitta nån form av “glädje” och form inför kvalet.