Tråden om HV71 (-1)

Mmm.

Förpesta och ställa krav är två helt skilda saker. Jag missar något väsentligt här nu.

Men inte Laleggia

Nä det är väl medelmåttan Bengtsson som var för full i midsomras :beer: :roll_eyes:

Ja. Absolut, och det vet jag inget om mer än att det återigen är en ledarfråga -antingen i gruppen eller av tränarna

Tror en anledningen till att ingen får sparken är att alla då hamnar närmre sparken. För att rädda sig kvar väntar man in i det sista med att ta ut den rabiessmittade fähunden på bakgården.

Synd bara att rabies har 100% dödlig utgång för alla med symtom.

2 gillningar

Tyvärr Timpan!
Styrelsen är en SEKT!
Man kan aldrig granska en SEKT inifrån!et
Det kan bara göras utifrån.
M a o, MEDLEMMARNA i Föreningen HV 71.
Det är de som kan ändra allt.
Samla ihop sig och begär ett extra Årsmöte.
Rösta bort sittande ledning.
Inför detta har man satt ihop en exekutiv styrelse som tar över .
Detta är den enda reela möjligheten!

Edit:
Ser nu att Zico redan skrivit samma sak.
Bra, då är vi två med samma uppfattning :grin:

2 gillningar

Ryck plåstret, tala ur skägget, tala klarspråk! :wink: Vem är tredje mannen? Det är ändå lite intressant.

1 gillning

Mitt tips är Tedenby, AP20 och Foppa.

Outsider är Ortio.

Jag tror nog att dessa “spekulationer” ska stanna där som just spekulationer.
Ser ingen vinning för forumet med att fortsätta och namnge spelare utan nån riktig säker källa.
Vi kan kritisera spelare för vad de presterar på isen men denna kritik skapar ingen bra känsla alls!

3 gillningar

Sparka-frågan:

86% ja
14% nej
blev det nu.

1 gillning

Sen får vi inte glömma att Nubben och Lindbom säkert har några undercoverkonton här, så jag tror resultatet är ännu lite högre :slight_smile:

2 gillningar

Har han hintat rätt är det Önerud men kan misstolka :sweat_smile:

Ja det var det där jag skärmdumpade , från gamla forumet, vill jag minnas. Skrämmande värre.

Om det stämmer så har ju sekten t om kommit ner på isen. Finns ju en anledning till att Lindbom är kvar. Hade jag varit spelare så hade jag försökt få till en förändring med tanke på hur det ser ut.

Samma strutsbeteende på JP som i ledningen ser jag.
Självinsikt är tydligen inte den starkaste egenskapen hos varken JP eller ledningen.
Efter den historiskt dåliga säsongen med vårt bortafacit, ledningen och alla rockader och Carl frågar läsaren om “Vad är det för jobbiga frågor du tycker vi inte har ställt”?

Carl, gör ditt journalistiska jobb själv och fråga inte en läsare om hur ditt jobb ska göras.
Med tanke på hur det sett ut så borde det bubbla över av idéer.
Herregud.

Fan, alla HV-prylar HV gör reklam om i sina stories. Fel läge. Jag har sagt det förut, nu borde det bara va fokus på huvudprodukten på isen. De på isen måste visa att det betyder något att spela för HV.
Risk att allt fler kids, i den mån de kan välja själva :laughing:, väljer andra lag. HV som sviker gång på gång. -Det är inte roligt att hålla på HV sa grabben efter Rögle. Igår sa han ingenting utan gick efter halva.
De måste fan ta det här på allvar. Det räcker inte med att komma med en ny snygg hoodie och tänka att man har med sig kidsen igen.
Back to basics

Hade det varit spelare som visat karaktär men ändå inte räckt hela vägen så är det fine. Då kan man köpa att det är tufft ibland.

Säg vem det är bara

Saxat ur JPs intervju med Andreas Davidsson:
Men någon plan B, om man skulle åka ur SHL, sitter inte HV:s styrelse med nu.

Som läget är nu fokuserar vi match för match och hamnar vi i kval ska vi göra det bästa vi kan där. Vi ska lösa det, det är vår plan nu. Sedan är det klart att vi i styrelsen tittar på olika scenarion som kan inträffa, säger Andreas Davidsson.

Planen är alltså att de ska lösa det här nu. Planen! Vad i helvete!? Är de galna?!

Det!

Är!

Väl!

För!

Fan!

Ingen!

PLAN!

För ca 7 timmar sen skrev jag att styrelsen inte har nån plan för nånting. Jag hade både rätt och fel.

De har en plan. Och planen är att det ska lösa sig!

Skjut mig!

16 gillningar

Lysande sickan

4 gillningar